Lidl Nederland lanceert webshop

Lidl Nederland heeft vandaag haar Nederlandse webwinkel gelanceerd. Boodschappen moeten nog gewoon in de winkel worden gekocht. De supermarktketen biedt alleen een non-food assortiment aan.

Klanten van Lidl konden tot nu toe in de winkels terecht voor een gevarieerd en wekelijks wisselend assortiment van bad- en keukengerei, mode en textiel, klusartikelen, woonaccessoires, tuinbenodigdheden en sport- en vrijetijdsproducten. Deze producten zijn vanaf vandaag ook in de webshop verkrijgbaar.

De focus ligt voorlopig op non-food. In de toekomst wil men het aanbod verder uitbreiden. Klanten betalen 2,99 euro aan verzendkosten.

29 Reacties

Sturen jullie ook nieuwsbrieven?

Ik heb een slechte ervaring met de lidl webshop. Vorige week een bestelling geplaatst. Na 3 dagen nog steeds geen bevestiging, daarom gebeld. Kreeg als reden dat het misgegaan was bij de communicatie tussen de bank (betaling via Ideal) en hun systeem, maar het zou gelijk opgepakt worden en dat het gauw (binnen 2 dagen) zou worden. Ik kreeg inderdaad na het gesprek een bevestiging. Echter na 2 dagen nog steeds geen mail met track en trace nummer en geen pakket. Weer gebeld. En ja hoor, er was weer iets mis gegaan, maar wat konden ze niet verklaren. Wel dat het pakket net voor ik belde uit het magazijn in Duitsland vertrokken was. Heel toevallig!! Maar helaas zou ik het niet voor het weekend ontvangen. Dus vooralsnog geen pakket! Het was de eerste en laatste keer dat ik besteld heb via de webshop van lidl. Tip lidl: eerst je zaken op orde hebben, voordat je iets nieuws probeert!!!!

Hoi Lisa, dat klinkt niet goed! Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze webshop, daarvoor bieden we onze excuses aan. We vinden het vervelend dat het zo is gelopen en komen dan ook graag nogmaals persoonlijk met je in contact om e.e.a. nog eens te bespreken. Zou je een mail willen sturen naar webcare@lidl.nl o.v.v. referentienummer #19556397? We zien je mail graag tegemoet!

Heb een bestelling geplaatst op de site die snel werd geleverd. Retourneren alleen mogelijk via de site staat er. Echter het verkrijgen van een retourformulier is tot nu toe niet gelukt. Via mail niet, via de site niet en bij telefonisch contact wordt gezegd dat de wachttijd te lang is en de verbinding verbroken…

Niet erg klantvriendelijk… Jammer!

Bedankt voor je bericht. Het klinkt niet erg klantvriendelijk, onze excuses hiervoor. We willen je zsm een retourformulier sturen, wat is je bestelnummer?

Ik heb ook ern bestelling gedaan en het zou afgelopen dinsdag binnen komen. Nu donderdag en nog steeds niets gehoord of gezien. Schandalig.

Ik ben al zeker 3 weken aan het wachten op de online aanbieding bongo-set. Steeds was die niet op de site te vinden. En toen hij er eenmaal op stond, stond er direct bij dat ze niet beschikbaar zijn. Ze zijn er gewoon nooit geweest! Ik had 5 sets willen bestellen voor onze basisschool. Het rare is dat ze er in Duitsland wel op staan. Maar daar kan ik niet bestellen!

Hallo Dominique, dat klinkt niet goed. We kijken graag met je mee, wat is je bestelnummer? Bedankt alvast.

Hoi Yvonne, bedankt voor je bericht. Excuses dat je de bongo- set nog niet hebt kunnen bestellen. We gaan dit zeker nog aanbieden. Ons advies is om de webshop in de gaten te houden, want we doen ons uiterste best om de bongo- sets binnen korte tijd ‘online’ te zetten.

Ik heb ook een online bestelling gedaan bij de lidl, dat ging allemaal prima.toen wilde ik een aantal artikelen retour sturen.wat een drama.je moet via de site een formulier invullen om een retour formulier te kunnen ontvangen.die heb ik niet ontvangen.toen gebeld en ook door drukte opgehangen.na tijdje bellen iemand gesproken en zei tegen mij dat ik binnen een uur een retour formulier zou ontvangen via de mail.ik maar wachten en wachten en ja je raadt het al geen retour formulier.ik vraag me af ik ik hem ooit ga ontvangen en of ik ooit mijn geld terug krijg.service kennen ze niet.aanrader, koop het in de winkel en anders niet.

Wij hebben een poppenhuis besteld met accessoires.
Het poppenhuis kwam in een enorm grote doos dus wij dachten dat daar de hele bestelling in zat maar helaas. In de grote doos zat alleen een kleinere doos met onderdelen van het poppenhuis.
Nu hebben wij inmiddels 3 leveringen verder de accessoires ook ontvangen.
Het wachten is nu op de poppen. Ik hoop dat deze snel komen want daar heb ik nog steeds geen track & trace van. Waarom kan alles niet in 1x geleverd worden? Want als de poppen niet komen gaat alles gewoon weer retour.

Zondag 13 november verjaardagscadeau voor onze dochter besteld via lidl webshop. We konden aangeven wanneer we dit bezorgd wilden hebben. Dinsdag aangegeven tussen 18.00 en 21.00 uur. Helaas kwam er niets. Gebeld naar lidl maar daar wordt de verbinding verbroken ivm drukte. Morgen is ze jarig maar helaas nog geen verjaardagscadeau voor haar. Ze hadden bij het bestellen via de site best kunnen doorgeven ivm drukte is de wachttijd langer. Dit werd nergens vermeld. Waarom kan ik een dag van bezorging kiezen en wordt het vervolgens niet geleverd ? Volgende keer ga ik het liever ophalen in de winkel. Vind dit niet kunnen.

Drie weken geleden heb ik een bestelling gedaan in de Lidl online shop. Nu wil ik wat uit deze bestelling retourneren. Daarvoor moet je via het contactformulier een retourformulier aanvragen (hele rare, omslachtige methode!). Dit heb ik gedaan, maar heb niks ontvangen. Toen een aanvraag gedaan via het rechtstreekse mailadres van Lidl. Weer geen reactie!! Toen maar gebeld. De eerste keer werd er gezegd dat er vanwege de drukte niet opgenomen kan worden. De tweede keer dat er vanwege een technische storing niet opgenomen kan worden. Wat een superslechte klantenservice!! Ik bestel hier nooit meer wat en zal dit ook aan iedereen doorgeven die ik ken.

De Lidl-webshop geeft enige service.
Maar ik had kort geleden een levering in het weekeinde, die niet lukte. Het viel mij op dat ik op mijn mailtjes alleen beloften over te gebruiken retourlabels via de post als reactie terug kreeg.

Heb bestelling gedaan,werd ,niet voor de beloofde dagen bezorgd.Kreeg een excuusbrief thuis bezorgd een een cadobon die een jaar geldig is.
Dat vind ik nog eens service toppie hoor >Ik begrijp ook wel dat het in deze tijd moeilijk is om aan je belofte te houden .Maar nogmaals ga op deze ingeslagen weg door.Alles is nu geregeld tot volle tevredenheid,en de spullen zijn ook nog top kwaliteit

Bestellen lukt wel, maar een retourformulier schijnt een probleem te zijn !!
Nu al ca. 1- maal contact over gehad via de mail, maar helaas….
Advies: NOOIT bestellen via deze Webshop,

Bestelling gedaan,verwachte datum en tijd ingevuld,blijkt het pakket spoorloos te zijn,moet toch niet gekker worden

Nu ik al deze recensie lees durf ik niets meer te bestellen.
Dom en jammer.

Ik heb op 28-01-2017 een bestelling geplaatst en die was snel binnen
Maar net als meerdere mensen hier blijkt het dus een probleem om een retourformulier te krijgen
Ik heb al een keer of 4 contact gehad met de webshop maar tot op heden nog geen retourformulier ontvangen en zoals jullie kunnen zien de maand om te retourneren is bijna voorbij
Ik vind dit ook een hele slechte service van de webshop
Daarom bestel ik ook niets meer via de webshop Verberne

Heb vorige week bestelling geplaatst. Kleding was te klein, dus gevraagd om retourformulier via website en daarbij vermeld dat ik geen printer heb. Krijg ik retourbon alsnog per mail. Weer teruggemaild dat ik GEEN printer heb. Nu afwachten. Ik snap net waarom ze retourformulier niet meteen bij pakket meesturen scheelt hun enorm veel werk en de klant ook.

Hoi Deborah

Ik ben het helemaal met je eens maar jij hebt de retourbon wel redelijk snel gekregen al was het per mail
Maar alles gaat helaas langs elkaar heen maar eindelijk vandaag kan ik mijn pakket retour sturen
Ik wens je er heel veel succ6 bij maar voor de meeste bedrijven is het zo waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Het is alleen jammer want ze raken op deze manier wel klanten kwijt via de webshop

Ik heb alleen de retourbon gekregen. Het label voor DHL zat er niet bij. Dus heb de bestelling nog steeds niet retour kunnen sturen. Ik snap nu waarom je bij Lidl bestellingen binnen 30 dagen mag retourneren ipv de 14 dagen die de meeste webshops hanteren. Het duurt gewoon 2 weken voordat je de retourformulieren krijgt!

6 april 8 bruine terras stoelen besteld. Vorige week donderdag 13 april 8 grijzen en 1 bruine stoel ontvangen ( hoezo levering 3 werkdagen) in 5 enorme dozen. vandaag 21 april nog steeds niet opgehaald en ook bij retourbon en DHL stickers schijnt niet te kunnen. Wel retourbon ontvangen geen DHL stickers 🙁 waardeloze manier van te woord staan of je komt er niet doorheen wegens grote drukte… Snap ik helemaal als het overal er zo aan toegaat

31 mei 2017 heb in een bestelling geplaatst. Dit betreft sportkleding. 1 juni kreeg ik een melding dat het pakket verzonden was. 3 juni had ik dit moeten ontvangen. Tot op heden staat er via het track en tracé nummer dat het pakket Is ontvangen door DHL maar niet verzonden. Contact opgenomen met DHL. Hun hebben het pakket nog niet in het bezit. Alleen een online aanmelding. Contact met Lidl tot nu toe niet gelukt. Continu in gesprek …

Ik heb geen slechte ervaringen met lidl-shop , ik heb al meerdere keren wat besteld en altijd is het goed gegaan . Ik heb echter wel een tip , want wat altijd fout gaat is DHL ! Dat is een waardeloos bedrijf ! Al een paar keer gehad dat ik thuis was en een briefje in me brievenbus vond dat ik niet thuis was en dat ze het morgen weer proberen ! Er word dus blijkbaar niet eens de moeite genomen om even aan te bellen ? Als je dan de volgende dag echt niet thuis bent dan word het naar een depot , ergens ver weg , gebracht en moet je daar maar even naar toe rijden !

WAARDELOOS ! Ik moest het 17 kilometer verderop ophalen 🙁

Beter dan PostNL ! want als je dan echt niet thuis bent proberen ze het bij je buren en als dat niet lukt , dan ligt het ergens bij je in de buurt ( supermarkt of andere winkel in je dorp/stad/wijk )

Dus aub Lidl-shop doe geen zaken met DHL maar met PostNL !

Slechte ervaring met de webshop val Lidl.
Een matras besteld (omdat deze door consumentenbond als goed was getest) zou binnen 3 dagen er moeten zijn ik wacht al een week.
Gisteren een bericht gestuurd naar klantenservice geen reaktie. Vandaag gebeld ze gaan kijken wat er mis is gegaan maar vandaag zal ik nog niets horen?!
Nu een bed in huis zonder matras en het komt erg slecht uit!
Als ik naar Ikea was gegaan of een andere zaak had ik met een kwartier een matras in het bed.
Geld terug en annuleren gaat niet.

Nooit meer een bestelling in deze webshop!

Ook ik heb helaas een slechte ervaring met een levering. Heb 2 weken geleden matras besteld en dit zou razendsnel bij mij door DHL geleverd worden. Op een zondagavond de track and trace code nagekeken, zou dinsdag daarop geleverd worden. Voor de zekerheid de avond daarvoor op maandag de track and trace code nogmaals bekeken, tot mijn verbazing was het matras op die dag al bezorgd, mét handtekening nota bene. Op een dag dat het volgens de track and trace code dus NIET geleverd zou worden. Onderzoek door Lidl wees uit dat er bij DHL geen handtekening boven water was gekomen. (kan ook niet want er was niemand thuis). Ik wilde graag mijn geld terug, maar Lidl is zo coulant geweest om een nieuw matras te sturen ( 2 persoons) Ik had er alle vertrouwen in dat dit goed zou gaan. Maandag 1-8 track and trace code nagekeken, levering woensdag 2 augustus 2017 tussen 11.00 en 15.00 volgens de track and trace code. Ik weer zorgen dat er iemand in huis is, en op 2 augustus 10.00 check ik ( eigenlijk overbodig) nogmaals de track en trace code. Tot mijn verbazing staat er dat er op 2-8 vóór 11.00 uur iemand aan de deur is geweest, maar wegens vakantie gesloten staat er dan. !!!! Weer geen matras. Het kookpunt mij bij is bereikt. Lidl verwees mij simpel naar DHL, daar moet ik het dan maar mee regelen. Géén briefje in de bus dat er “iemand” langs is geweest, wat ik betwijfel. Een 2 persoons matras geef je ook niet zomaar bij de buren af. Had ook nog een fout nummer van DHL doorgekekregen maar uiteindelijk iemand van DHL gesproken. Nu geeft mijn track and trace code aan dat het matras morgen geleverd gaat worden. Ik hoef niet te zeggen dat ik hier niet zoveel vertrouwen in heb. Ik moet maar steeds regelen, als werkende, dat er steeds iemand in huis is hiervoor. Ik doe altijd mijn boodschappen bij Lidl maar ik krijg door heel dit gedoe een vieze smaak in mijn mond van de Lidl en als ik Lidl een advies mag geven, kappen met DHL. DHL bezorgt jullie een zeer slechte reputatie met goederen die geleverd moeten gaan worden. Zijn ook andere mogelijkheden om pakketjes bij de mensen thuis te krijgen.

even aanvulling op mijn vorige reactie, ik heb op maandag 31-7 de track and trace code nageken en daarin stond levering op woensdag 2-8. (toen begon de ellende dus opnieuw ). Nu maar afwachten of het morgen komt.

Hoera, hoera, de vlag kan uit. Op donderdag 3 augustus is het matras geleverd. Wat zal ik lekker slapen nu !!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug