Lost Boys International profiteert van sociale media

Internetmarketingbedrijf Lost Boys International (LBi) kan terugkijken op een goed half jaar, mede dankzij groeiende vraag naar digitale branding, sociale media en mobiele marketing. De winst kwam uit op 9,4 miljoen tegen 8 miljoen een jaar geleden.
De omzet van het Amsterdamse bedrijf steeg met 26,3 procent naar 119,4 miljoen euro. De Ebitda nam met 30 procent toe naar 19,9 miljoen euro. Voor het tweede kwartaal bedroeg de Ebitda 10,5 miljoen euro.
Volgens CEO Luke Taylor werd de belangrijkste omzetgroei gerealiseerd in Engeland, de VS en Noord-Europa.
Gisteren meldde het bedrijf nog dat het van Cunard Line de opdracht gekregen voor het opnieuw ontwerpen van verschillende websites van de cruise-aanbieder.
LBi is al enige tijd in onderhandeling over een verkoop aan het Amerikaanse Omnicom. Dat bedrijf zou voor LBi 575 miljoen dollar willen betalen. Volgens De Telegraaf zijn de onderhandelingen in een vergevorderd stadium.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
willemsen
Bedrijven gaan steeds meer investeren in social media, Merken worden over de gehele linie actiever. zoals bedrijf Lost Boys zal de focus alleen maar liggen op Social media.