Deel dit artikel
-

Marketingdirecteur Michel Schaeffer verlaat bol.com

Michel Schaeffer, die de afgelopen 14 jaar verantwoordelijk was voor de marketing en propositie-ontwikkeling van bol.com,  heeft besloten om het bedrijf per 1 augustus 2015 te verlaten. Margaret Versteden neemt zijn plaats in.

Schaeffer beschrijft de afgelopen 14 jaar bij bol.com ‘als een echt jongensboek waarbij ieder hoofdstuk spannend en leuk was, een geweldige periode’. Eind vorig jaar heeft Schaeffer al besloten het bedrijf te verlaten en ruimte te maken voor ‘een nieuw hoofdstuk in mijn leven’. ‘Na mijn vertrek ga ik eerst genieten van vrije tijd, reizen en tijd doorbrengen met mijn familie. Daarna zal ik waarschijnlijk gaan uitkijken naar mooie start-ups met innovatieve concepten die ondersteund worden met venture capital en toe zijn aan een volgende groeifase’.

Daniel Ropers, algemeen directeur bij bol.com, zegt dat Schaeffer een cruciale rol heeft gespeeld in de snelle en succesvolle ontwikkeling van bol.com. Schaeffer begon zijn loopbaan bij SmithKline Beecham en Akzo Nobel.

Margaret Versteden (38) zal vanaf 1 juni 2015 het directieteam versterken. Zij heeft eerder gewerkt bij Bain & Company, Nike en BCG. Binnen Nike was Margaret verantwoordelijk voor de Nike e-commerce en online customization business. Aansluitend was ze in verschillende general management rollen eindverantwoordelijk voor de regio’s Centraal- en Oost- en Noord-Europa.

jbs20130426_bol-com_michelshaeffer_600px-2

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond