Deel dit artikel
-

Nieuwe ticket app moet culturele sector helpen

Sociaal app bureau Brthrs Agency lanceert de nieuwe ticketapp PassThru. Hiermee kunnen consumenten tickets, vouchers en reserveringen verzamelen.

PassThru is gebaseerd op het e-mailsysteem. Daar komen namelijk nog altijd de meeste tickets op binnen. Je verstuurt de tickets vanuit de mail naar een speciaal aangemaakt persoonlijk mailadres binnen de PassThru app, waarna ze netjes in de app zelf komen te staan. Vervolgens kan men de tickets in de app bekijken, bewerken en delen met vrienden.

Het belangrijkste doel van de app lijkt te zijn om het culturele sector te steunen. Gebruikers betalen een euro per maand voor de opslag van hun documenten. Van iedere euro wordt een derde gedoneerd aan culturele instellingen in binnen- en buitenland.

Internetbureau Brthrs ontwikkelde eerder de app Scheduled, die inmiddels bijna 900.000 keer gedownload is. Scheduled richt zich op het verdiepen van persoonlijke en professionele relaties.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond