Deel dit artikel
-

NIMA neemt belang in Marketingfacts

Beroepsvereniging voor marketing, communicatie en sales NIMA neemt een belang in Marketingfacts. De aandeelhouders BBP Media en NIMA willen de site verder doorontwikkelen richting een kennisinstituut.

Hoe groot het belang is en tegen welke waardering de transactie plaatsvindt, melden de partijen niet.

BBP Media en NIMA spreken of om h’de dynamiek en het autonome karakter van Marketingfacts, dat wordt gevuld en geschreven door de aangesloten bloggers’ in stand te houden.

Een belangrijk onderdeel van de deal is de inhoudelijke samenwerking tussen de twee platformen. Jeroen Mirck van Marketingfacts en Luuk Ros van NIMA zullen komende tijd de hoofdredactie gaan vormen. Het plan: “Na een periode waarin beide partijen de dagelijkse operatie van Marketingfacts oppakken, wordt in samenspraak met de M!-community, NIMA Members en Community’s een plan uitgewerkt om de ontwikkeling van het platform verder gestalte te geven.”

Foto: Marco Verch (cc)

Dit bericht is 6 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond