Deel dit artikel
-

Nominaties TNS Fanpage Awards 2013 bekend

Tijdens de eerste dag van Digital Marketing Live! reiken TNS NIPO en Emerce de TNS Fanpage Awards uit. De nominaties zijn bekend.

Op basis van een groots Facebookonderzoek peilde TNS NIPO het engagement van de fans van een aantal specifieke fanpagina’s. Dat vormt het fundament onder de prijzen die aanstaande woensdag worden uitgereikt in Amsterdam.

De awards worden ingedeeld in twee categorieën: Variety en Focus. Variety zijn pagina’s van grote merken met een brede marketingmix waarbij Facebook één van de kanalen is. Bij de categorie Focus is Facebook de kern van de marketing. Ook goede doelen zijn ingedeeld bij Focus.

In willekeurige volgorde staan voor de categorie Focus de volgende genomineerden op het podium:

  • Make-A-Wish Nederland
  • Orchids Info
  • CliniClowns
  • Gardafriends
  • NewYork.nl

In de categorie Variety, wordt de winnaar gekozen uit de volgende merken:

  • Nestlé Babyvoeding
  • Ubisoft Nederland
  • Specsavers
  • Volvo Cars Nederland
  • Coolblue

De presentatie van de inzichten uit het Facebookonderzoek en uitreiking zijn op 20 maart om 16.00 uur tijdens Digital Marketing Live! in de Westergasfabriek in Amsterdam (foto’s DML! 2012).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond