Deel dit artikel
-

Otto experimenteert met sociale groepskorting

De kledingliefhebber die gelijktijdig met vrienden op Otto.nl de virtuele kledingrekken doorzoekt, kan rekenen op korting. Naar mate er meer vrienden mee winkelen, gaat de korting omhoog.

De actie van Otto, ‘s werelds nummer twee e-commercebedrijf, geeft real time groepskorting, maar is vooralsnog beperkt geldig. Tot en met 28 februari kan de consument hier gebruik van maken.

De Nederlandse sitebezoeker nodigt in de Otto-winkel vrienden uit om samen te winkelen. Dat kan met de toolbar van Shopwithyourfriends. Hiermee kan het winkelend publiek de browsers synchroniseren. Via e-mail, Hyves, Facebook of Twitter, kan een shopper vrienden uitnodigen voor een winkelsessie.

De korting kan oplopen tot 20 procent, wanneer er 5 vrienden worden uitgenodigd. Het hele assortiment kan met de toolbar gezamenlijk doorzocht worden, maar de korting geldt alleen voor het kledingassortiment.

Ook Wehkamp.nl maakt gebruik van de toolbar van Shopwithyourfriends. Het sociale shopping-aspect is steeds meer in opkomst als extra kanaal waarmee klantinformatie het warenhuis bereikt.

Deel dit bericht

1 Reactie

paula

Wordt de actie nog hervat? Kleding shoppen met vriendinnen is leuk maar de korting leuker.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond