Salesforce opent hub voor zijn klanten in Amsterdam

Salesforce start een zogeheten customer success hub in Amsterdam. Deze hub biedt klanten in Europa deskundige begeleiding bij het opzetten, implementeren en optimaliseren van Salesforce-oplossingen binnen hun bedrijf.
De hub, geleid door Jasper Haas, biedt plaats aan een diverse pool nieuwe werknemers en zal voorlopig in het kantoor van Salesforce in Amsterdam worden ondergebracht.
Het team helpt onder meer bij de onboarding van nieuwe Salesforce klanten. Daarnaast krijgen klanten op basis van eigen gegevens en data-analyse, advies en ondersteuning om hun Salesforce oplossingen efficiënter en beter te benutten om uiteindelijk nog betere resultaten te kunnen bereiken.
Op dit moment bestaat het team van de Amsterdamse succes hub uit 15 werknemers die Nederlands, Duits en/of een van de Scandinavische talen beheersen, en beoogt dit jaar nog tot 50 mensen te groeien.
Het initiatief in Amsterdam is de tweede customer success hub in Europa, de eerste is gelanceerd in 2019 in Dublin.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond