Deel dit artikel
-

SEOshop lanceert premiumpakket

Webwinkelplatform SEOshop lanceerde zojuist zijn premiumproduct, speciaal voor grote webwinkels en merken met online shops. Klanten krijgen hierbij voorrang bij hulpvragen en verzoeken om technische nieuwigheden te bouwen.

Dat maakte SEOshop zojuist bekend op zijn partnerdag. E-commercepakketten in de cloud worden vaak gezien als standaard en niet flexibel. Met de introductie van het premiumpakket wordt afgerekend met die perceptie.

Directeur Ruud Stelder: “Klanten krijgen ondersteuning van een ervaren projectmanager E-commerce. In samenwerking met onze premium partners leveren we back-end integraties, design op maat en adviseren we over online marketing.”

Die premiumpartners zijn: Freshheads Guapa Media, W3S, ZEO, PHpro, Monobrands, Juice en YellowLab. De eerste klanten die vanaf 799 euro per maand betalen voor tussen de vier en twaalf uur exclusieve ondersteuning zijn onder meer Philips, National Geographic en Tennisplanet.com.

Marketingmanager Bertram Welink: “Grote klanten, de groep met een omzet vanaf een half miljoen, wil niet hoeven wachten om een nieuwe functie te laten ontwikkelen door ons. Zij krijgen als het ware voorrang op de roadmap en hoeven dus niet te wachten tot nieuwe release van ons, maar krijgen op verzoek nieuwe onderdelen als eerste geleverd. Die verschijnen dan later weer in ons reguliere product.”

De premiumpartners gaan enkel premiumklanten bedienen. Zij brengen zelf kosten in rekening voor hun diensten. “Wellicht zullen er wel premiumpartners zijn die kortingen geven aan SEOshop Premium-klanten. maar dat zit dus niet standaard inbegrepen in ons abonnement.” Volgens Welink verandert er daarom ook niets voor de bestaande partners van SEOshop.

Foto: ankakay (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond