Deel dit artikel
-

Shake-in

Response Republic

Het Duitse bureau voor online advertising AdLink zette een dochteronderneming op voor 'performance based' reclame, waarbij adverteerder betalen voor het behaalde resultaat. Voormalig DoubleClick-directeur Arno Otto kreeg de leiding op zich van de Benelux-tak. De bedoeling is dat Response Republic actief wordt in die landen waar ook Adlink een vestiging heeft.

Viadesk

Bij het loket 'van gratis naar betaald op internet' heeft zich ook Viadesk gemeld. De aanbieder van online kantoren heeft een professionele versie van zijn dienst gemaakt die te verkrijgen is vanaf 70 euro per maand. De gratis variant van het online kantoor werd volgens Viadesk gebruikt door 120 duizend mensen.

Hetgaatzoslechtnogniet.nl

De Stichting Het gaat zo slecht nog niet! wil Nederlandse ondernemers een hart onder de riem steken. Het jaar 2002 was er een om snel te vergeten, aldus de stichting, die op zijn site met name wil inspireren en successtory's wil beschrijven. De eerste actie getuigt van gezond ondernemerschap. Iedereen wordt opgeroepen om te doneren aan de stichting zodat deze zijn goede werk kan voortzetten.

Z1010

Kranten, tijdschriften, websites en televisieprogramma's zijn ermee gevuld, zonder dat het ding er was. Maandag 17 februari maakte Europa voor het eerst kennis met de UMTS-telefoon. Tijdens een telecomconferentie in Cannes presenteerde SonyEricsson zijn Z1010, die in de tweede helft van dit jaar op de markt komt. Voorzover planningen rond mobiel internet gehaald worden, uiteraard.

Money Makers

Entertainmentbedrijf Media Republic zette samen met onder meer SNS Bank, O2 en SBS6 een beleggingsspel op. 'Cross-media' is ook hier het toverwoord, dus wederom kunnen we de zaak zowel online ( www.money-makers.nl ), in print, op televisie als via SMS tot ons nemen. Reden om mee te doen? De hoofdprijs van 50 duizend euro wellicht.

Safari

Apple lanceerde een nieuwe browser onder de naam Safari. Concurreren met Internet Explorer van Microsoft is al jaren onbegonnen werk, de laatste drie versies van deze browser hebben gezamenlijk een marktaandeel van 95,2 procent. Toch deed Safari het wel aardig, aldus onderzoeksbureau OneStat, we hebben het dan over een marktaandeel van 0,11 procent, enkele weken na de lancering.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond