Deel dit artikel
-

Sociaal meubelplatform Unboxed naar Nederland

Het sociale platform Unboxed van de Britse online meubelmaker Made.com, waarmee klanten foto’s van hun aankopen kunnen delen, wordt binnenkort in Nederland gelanceerd, samen met een pop-up showroom in Amsterdam.

Made Unboxed werd vorig jaar in Groot-Brittannië gelanceerd, als extra dienstverlening aan klanten die meubels eerst eens in het echt willen zien. Omdat het bedrijf geen fysieke winkels heeft, wordt op deze manier toch de mogelijkheid geboden om de meubels te bekijken. De foto’s worden naar postcode ingedeeld, waardoor een gebruiker makkelijk een afspraak in de buurt kan maken.

Het platform wordt op 12 juni geïntroduceerd, tegelijk met de opening van de (tijdelijke) showroom in een grachtenpand aan Singel l80. Daar kunnen worden alleen nieuwe designcollecties getoond.. In het Verenigd Koninkrijk heeft Made.com vier van dergelijke showrooms.

Volgens Sky is Made.com in gesprek met Partech Ventures voor een investering van zo’n 20 miljoen pond. Partech investeerde eerder in startups als Getinsured.com en Secretsales.com. Het bedrijf verkoopt meubels ver onder de prijs van bekende retailers.

Deel dit bericht

1 Reactie

Rowdy Groothedde

Bijzonder concept dat Unboxed, leuk:)

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond