Ster lanceert tool voor media-advies

Ster lanceert vandaag de SterSelector op haar website, een nieuwe tool waarmee adverteerders en mediabureaus direct een advies krijgen hoe zij hun doelstelling(en) het beste kunnen bereiken.
In de SterSelector kunnen adverteerders en mediabureaus aangeven voor welke branche, welke doelstelling en welke doelgroep zij graag een media-advies willen hebben. Zij maken deze drie keuzes in een visueel aantrekkelijke tool. Het media-advies dat hier direct uitrolt, laat zien welke mediumtypen en welke zenders of websites van de publieke omroep het beste ingezet kunnen worden voor de drie keuzes die gemaakt zijn.
Het advies bestaat vervolgens ook uit drie delen: ‘what to do’ voor de gekozen doelstelling, in de gekozen branche en voor de gekozen doelgroep.
Na het invullen van de SterSelector kan een adverteerder of mediabureau vervolgens contact opnemen met een accountmanager van Ster om tot daadwerkelijke media-inzet over te gaan.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond