Deel dit artikel
-

TMG en Efteling sluiten mediapact: Papier Hier!

De Efteling gaat een intensieve samenwerking aan met de TMG Groep voor een crossmediale campagne. ‘Sprookjesachtig en qua complexiteit uitdagend’.

Vanuit Sky Radio, Hyves, De Telegraaf en het online-netwerk van TMG zal volgens De Telegraaf een crossmediale campagne worden neergezet. De bouwstenen van deze campagne zijn gerichte advertising, marketingacties met speciale arrangementen en interactie met de TMG-redacties.

In de samenwerking speelt Ticketsplus (onderdeel van TMG) een belangrijke rol in het converteren van alle communicatie naar ticketssales bij de Efteling.

Ook is er sprake van een integratie van de marketingkalenders en op maat gemaakte TMG-events bij de Efteling voor diverse doelgroepen, zo laten beide bedrijven weten.

Financiële details van de overeenkomst die ‘sprookjesachtig en qua complexiteit uitdagend’ wordt genoemd, zijn niet bekendgemaakt.

Vanaf 1 juni start De Efteling ook een samenwerking met YouTube. Dan wordt het Efteling YouTube kanaal formeel gelanceerd. Via dit kanaal brengt de Efteling haar vier ‘focusmerken’ (Sprookjesboom, Jokie, Raveleijn en Pardoes), maar ook archiefmateriaal.

Deel dit bericht

4 Reacties

De expert

Kansloze actie van TMG, probeert met man en macht oude werkwijzes in leven te houden.

van Deurzen

Wat is er nou kansloos aan dan? Waar zie je oude werkwijzes? Weet je meer over de inhoud – deel het dan met ons allen!

Rick Maresch

Laten we gewoon afwachten, alvorens te oordelen…..

Van iterson

@expert: Kennelijk voel je je zelf, of ben je misschien wel, een expert. Ik ken je niet dus zal niet over je oordelen. Maar loze kreten loslaten en dan nog annoniem ook is wel heel makkelijk.

Ik zou graag je inhoudelijkheid willen lezen omtrent deze samenwerking waaruit blijkt dat het kansloos is en dan wellicht kunnen we oordelen of niet.

Ik wacht met spanning af.

Grt,
Jeroen van Iterson

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond