Deel dit artikel
-

T-Mobile: ‘Op koers in een uitdagende markt’

Het klantenbestand van T-Mobile Nederland is in het derde kwartaal met 136.000 klanten gegroeid naar 2,91 miljoen. De omzet daalde wederom, naar 332 miljoen euro, maar minder snel in het verleden. Het bedrijfsresultaat kwam ook weer lager uit 91 miljoen.

Ad interim CEO Martin Knauer spreekt niettemin van een goed kwartaal. ‘Ik ben vooral tevreden over de kwartaal-over-kwartaal groei van ons postpaid klantenbestand van 54.000 klanten, afkomstig uit alle segmenten: T-Mobile Consumer, T-Mobile B2B en ons budgetmerk BEN. We liggen op koers in een uitdagende markt.’

In het derde kwartaal werd ingezet op versnelde verlaging van de kosten binnen de gehele organisatie. ‘De focus ligt op vereenvoudiging, minder overhead en innovatie.’

De klanten van T-Mobile verbruikten in het derde kwartaal 59 procent meer data dan het jaar daarvoor, en de klanttevredenheid steeg van 60 naar 66 punten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond