Deel dit artikel
-

T-Mobile webcare verlegt aandacht naar Facebook

T-Mobile is sinds oktober vorig jaar november aanwezig op Facebook met het T-Mobile Plein. “We proberen hier branding en service te vermengen”, aldus Tessel Jarigsma, directeur internet en nieuwe media bij T-Mobile Nederland. (meer…)

Deel dit bericht

1 Reactie

fs entertainment

Geachte heer en of mevrouw,

Op 11 augustus 2011 heb ik via de website van T-mobile een extra abonnement
besteld.

Er is mijn toen toegezegd dat het abonnement in zou gaan als mijn
nummerbehoud geregeld zou zijn, dit nummer moest vanaf KPN omgezet worden
naar uw provider, T-mobile.

Na maanden van klachten brieven sturen is het nu 8 maanden later toch
geregeld ondanks dat T-Mobile meerdere malen in gebreken is gebleven.

Het schrijven tussen T-Mobile en FS Entertainment heb ik dan ook allemaal
in een Word document samengevoegd en aan deze mail gevoegd als bijlage
zodat u zelfs kun terug lezen wat de precieze problemen zijn geweest de
afgelopen 8 maanden en tevens kunt u zien hoeveel energie wij hier al
hebben in moeten steken.

Er is mij enkele weken geleden telefonisch toegezegd dat 14 mei het
nummerbehoud geregeld zou worden. Het nummer van KPN (06******47) zou
vandaag omgezet worden naar een tijdelijk T-mobile nummer (06******72)

Tot mijn grote verbazing is het nummer omgezet naar het bestaande
hoofdtelefoonnummer van FS Entertainment wat al lang bestaat bij T-Mobile
namelijk; 06******77 (zie de klacht die per mail verzonden is aan uw organisatie op 14 mei 2012)
U begrijpt dat dit echter vreselijk vervelende gevolgen heeft voor het
bedrijf omdat nu het totale bedrijf stil ligt omdat we helemaal NIET
bereikbaar zijn.
Het hoofdnummer is nu niet meer bereikbaar, ik kan het ook niet
doorschakelen of voicemail afluisteren.

Ik heb inmiddels al contact gehad met T-mobile en ze gaan proberen om
binnen enkele werkdagen dit terug te draaien. Dit zodat het hoofdnummer
06******77 weer bereikbaar is.
Het andere probleem is dat het nummer wat omgezet moest worden van KPN naar
T-mobile (06******47) weer enkele weken gaat duren voordat dit op het
tijdelijk T-mobile nummer staat (06******72)

U begrijpt dat dit echt een zeer grote vervelende situatie is voor het
bedrijf FS Entertainment en ik vind het ook echt een cruciale fout die
T-mobile hierin heeft gemaakt.
Ik druk me nu nog zacht uit dat mijn geduld nu na al die maanden echt maar
dan ook echt op is.

Dit is gewoon geen stijl. Dit zijn fouten die T-mobile zakelijk ECHT NIET
kan maken. Op deze manier maken we gewoon serieus verlies.

Daarbij is er onderhand al meer dan €600 euro door gefactureerd van het
nummer 06******72 wat nog nooit gebruikt is geweest of überhaupt
geactiveerd.
Ook dit zou gecrediteerd worden wat wederom nog steeds niet is gebeurd.

Nu krijg ik vandaag via telefonisch contact met T-mobile te horen dat dit
wederom een fout is en dat ze dit herstellen en daarmee word de kous
afgedaan.

Wederom word ik teleurgesteld door T-mobile en word ik met excuses
afgescheept en word er gewoon niks geregeld of gedaan waardoor ik op zijn
minst weer een tevreden gevoel kan krijgen van de service van T-mobile. Er
word op geen enkele manier een teken gedaan in welke vorm dan ook op deze
grote fouten te ”verzachten”

Ik wil dan ook vragen om het extra contract (06******72) per direct te
ontbinden. Ik voel me misleid bij het kopen van het product / het afsluiten
van het
abonnement. Omdat ik op het moment dat de overeenkomst werd gesloten een
onjuiste voorstelling van zaken had, heb ik het recht om de overeenkomst
buitengerechtelijk te vernietigen.
(Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. “de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het kwaliteitsniveau van de geleverde
dienst betreft, niet wordt nagekomen,”)
Ik vernietig derhalve bij deze de overeenkomst.
Zoals u zelf ook kunt nagaan is het abonnement 06******72 nog niet
geactiveerd en ook nog niet in gebruik genomen en zal ik deze simkaart, nog
nooit geopend terug sturen aan T-Mobile.

Mocht dit niet gebeuren stel ik T-Mobile aansprakelijk voor de daaruit
voortvloeiende schade en kosten wat FS Entertainment nu maakt door niet
bereikbaar te zijn voor opdrachten en klanten en uit te voeren opdrachten.
Tevens ook de kosten die gemaakt zijn in de afgelopen 8 maanden, want
zolang zijn wie hier nu onderhand al mee bezig.
Ik verzoek en voor zover nodig sommeer ik u het door mij betaalde bedragen
binnen tien dagen terug te betalen door overmaking op rekeningnummer van FS
Entertainment.
30 mei 2012
Tot op heden ben ik nog niet geholpen en dankzij jullie NOG STEEDS NIET BEREIKBAAR.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond