Deel dit artikel
-

TransferWise UK, Fiksu UK en Z24 naar Emerce Performance

TransferWise UK, Fiksu UK en Z24 zijn enkele van de sprekers op Emerce Performance 2015, het jaarlijkse congres voor strategen, planners en managers in media.

Inez Miedema, hoofd Affiliates & Partnerships bij TransferWise UK, gaat het hebben over affiliate marketing onder de noemer Geen korting maar partnerships. Zeventig procent van de affiliate campagnes draait om vouchers, cashbacks en vergelijkers. Het kan ook anders. In plaats van te mikken op een affiliatenetwerk kiest zij haar partners persoonlijk uit. Wat kan een goede partner toevoegen? Hoe bouw je een relatie op? En hoe breek je op dezelfde wijze internationaal door?

Benjamin Hansz, VP of International Client Management voor EMEA bij Fiksu UK, praat over de mobiele strategie met voorbeelden uit de het Verenigd Koninkrijk en de VS. Hij laat zien welke databronnen van belang zijn en hoe je met behulp van data de juiste doelgroep via mobiele kanalen bereikt. Ook laat hij zien wat de impact is van adblockers en welke trends hij tegenkomt in Engeland en Amerika.

Arend van den Berg, directeur en hoofdredacteur van Z24, vertelt aan de hand van een case over Interpolis wat de succesfactoren zijn van contentmarketing in B2B. Waar kies je voor als merk, keihard adverteren op alle platformen of kiezen voor een samenwerking met een uitgever en samen content creëren die waardevol is voor de lezer?

Andere sprekers op die dag zijn onder meer Kaylee King-Balentine van de New York Times, Youri Harmsen van Landal GreenParks en Jeremy Noya van Voetbal International.

Emerce Performance wordt 19 november gehouden in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam. Tickets zijn hier te koop.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond