Deel dit artikel
-

Update: Gamesbizz

KPN Telecommerce koopt uitgever van gamesbladen Promotime, ISP Wish-Noknok zet de diensten in van multiplayer-bedrijf Gameloft en banners worden ingevuld met 'gamercials'. Games zijn hot, al lijkt de industrie te maken te hebben met de wet van de remmende voorsprong. Ecommerce in de gameswereld stelt niks voor, terwijl pc-gamers al jarenlang online spelen. Dedicated spelcomputers bestaan sinds de jaren zeventig. Nu pas gaan ze schoorvoetend online. Een voorsprong is er wel als het gaat om games als marketinginstrument. De dagen dat een merk tegen kostprijs in de boarding van een virtueel voetbalspel kon worden opgenomen zijn dan ook al lang voorbij.

Ecommerce in de gamesindustrie: Spel zonder Grenzen. Door Ben de Dood

Internet in de huiskamer: Spelcomputers gaan online. Door Laura ten Seldam

Games als marketinginstrument: Spelenderwijs klanten winnen. Door Toine Kamphuis

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond