Deel dit artikel
-

V&D breidt verkoopkanalen uit met app en ophaalpunten

V&D heeft zijn verkoopkanalen uitgebreid. Klanten kunnen nu terecht in de V&D-winkels, op vd.nl via de desktop, tablet en smartphone of via de V&D-app. En er komen meer afhaalpunten.

De nieuwe app was eind augustus al verkrijgbaar, maar wordt verder uitgebreid met Click&Collect, aldus een woordvoerster van het warenhuis. Online bestellingen konden al met Click&Collect gratis afgehaald worden bij alle 62 winkels. Nu is het voor de klant ook mogelijk om de bestelling op weg naar huis bij een aantal La Place-vestigingen langs de snelweg op te halen.

De La Place-afhaallocaties zijn gevestigd in Maarsbergen (A12), Middelburg (A58), De Lucht (A2) en Lelystad Centrum (Wisselplein). Bij succes breidt V&D het aantal locaties bij La Place uit.

Ook Facebook zal vaker worden benut voor speciale aanbiedingen.

Door de groei in het aanbod van e-commerce en de ontwikkelingen in m-commerce zal vd.nl dit jaar het grootste warenhuis van V&D zijn. Vd.nl ontvangt wekelijks ongeveer vijfhonderdduizend bezoekers en biedt meer dan zevenhonderd merken.

Volgens Mark McKeon, CEO V&D, verandert de retailwereld snel. “Je bent als retailer irrelevant als je niet omnichannel bent. Het gaat erom dat de fysieke en de online wereld samen smelten en elkaar versterken.”

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond