Deel dit artikel
-

Verdere Europese groei pakketdienst Kiala

Kiala, een dienst die het afhalen en bezorgen van webaankopen vereenvoudigt, boekte vorig jaar een omzet van 25 miljoen euro en wil verder uitbreiden in Europa. Het aantal pakketverzendingen steeg in 2006 met 19 procent tot boven de 10 miljoen.

Klanten van Wehkamp, Simyo, eBay/Paypal en PixMania komen de naam van Kiala  wel eens tegen als ze op het punt staan een internetbestelling te plaatsen. De van oorsprong Belgische dienst biedt consumenten de optie hun aankopen ergens anders af te laten leveren dan op hun huisadres. Immers, niet iedereen is overdag thuis om bezorgde pakketten aan te nemen. Kiala exploiteert daarom meer dan 400 afhaal- en bezorgpunten bij onder meer benzinestations en sigarenboeren. Daar kan de koper tijdens kantooruren zijn aankopen afhalen.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!