Deel dit artikel
-

Vijf martech start-ups geselecteerd voor Launch Day Collider Class of 2019

Soulskill, Scircula, Survey54, Green Story en Eligo.live presenteren zich vandaag tijdens de Launch Day Collider Class of 2019 in B.Amsterdam. De bedrijven zijn stuk voor stuk werkzaam in madtech, oftewel marketing, advertenties en technologie.

De vijf start-ups zijn na een intensief selectieproces uit meer dan 230 aanmeldingen wereldwijd geselecteerd.

Eligo.live: Eligo.live helpt pop- en sportsterren, bands en sportclubs bij het ontwikkelen van memorabilia die zowel via hun eigen kanalen als via het platform van Eligo gedistribueerd kunnen worden.

Survey54 verzorgt marktonderzoek in opkomende markten. De mobiele telefoon speelt daarbij een cruciale rol. Met het AI-gedreven smart survey platform van Survey54 lukt het merken om ook in Afrika en het Midden-Oosten onderzoek te doen.

Scircula helpt modemerken te verduurzamen door onder meer via AI en innovatieve algoritmes een veel betere match te maken tussen de individuele pasvorm van een consument en de aangeboden kleding, met minder retouren en een hogere conversie als resultaat.

Collider is een boutique startup accelerator gespecialiseerd in B2B marketing, commerce en adtech. De organisatie is in 2017 opgericht in Londen en initiatiefnemer Ellen Bark-Lindhout heeft een tweede vestiging begonnen in Amsterdam. Inmiddels is er via Collider in totaal al ruim 6 miljoen euro geïnvesteerd in 62 internationale start-ups.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond