Deel dit artikel
-

Vodafone en Rijksmuseum op Emerce Update: YouTube

De producent van speelfilm Misfit, maar ook Vodafone en het Rijksmuseum vertellen aanstaande donderdag hoe zij hun YouTube-strategie vormgeven op Emerce Update #4.

Deze Update, een zeer gefocust een eendagscongres, vertelt marketeers, merken en media-ondernemers alles over effectieve strategieën op YouTube. De ‘televisie’ van het volgende decennium.

Googles videoplatform stelt merken en uitgevers in staat om buiten de gevestigde platformen om hun verhaal in beeld vorm te geven en te vertellen. Het Rijksmuseum doet dat richting een internationaal publiek, VodafoneZiggo meer campagnematig op een lokale markt.

Donderdag komen ook De Telegraaf en EndemolShine naar B.Amsterdam om hun inzichten en ervaringen te delen. De dag wordt afgesloten door een panel van Nederlands bekendste YouTubers, samen goed voor meer dan drie miljoen abonnees. Zij werken met kijkcijfers waar traditionele partijen enkel de vingers bij kunnen aflikken.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond