Deel dit artikel
-

Volgende week: topsprekers op Emerce eRetail

De CEO van Hunkemöller, de commercieel directeur van Transavia en de meest recente trends en cijfers van GfK. Deze voorlopers delen op Emerce eRetail hun ervaringen met en inzichten over (r)etail in transitie.

Volgende week donderdag is ‘t Spant in Bussum weer het epicentrum voor retailers die het randje van digitale innovatie zoeken als eRetail er weer plaatsvindt.

Retailadviseur Kasper Muileboom spreekt uit zijn ervaringen bij onder meer Revitailise, Coolblue, Intergamma en V&D en gaat in discussie met Peter Burggraaff (Boston Consulting Group), Jean-Pierre Raes (Varova Fashion Group) en curator Marcel Groenewegen. Marieke Vollering vertelt met HiM Retail over een nieuwe trend: reclame maken voor derden in webwinkels, wat direct concurreert met uitgevers.

Het dagcongres eRetail, een initiatief van kega en Emerce, is breed qua thematiek maar sterk gericht op vooruitgang en transformatie.

Mark Thomson van Zebra Technologies betoogt er vanuit de stelling: omnichannel is dood. Of toch niet? Hoe kan technologie een digitale ervaring in de winkels creëren en de zichtbaarheid van producten verhogen?

Yossi Erdman, merkdirecteur bij AO.com, gaat het hebben over succesvol gebruik van sociale media bij het bouwen aan een merk en klantrelaties. Vier jaar geleden startte AO.com met een Facebookpagina: dat begon met 2000 fans en inmiddels staat de teller op 1,6 miljoen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond