Deel dit artikel
-

WPP opent Nederlands expertisecentrum Amazon-reclame

De WPP-labels Greenhouse en Wunderman Thompson Commerce openen in Nederland gezamenlijk het zogeheten ‘A Center of Excellence for Amazon’ (ACE).

Dat is onderdeel van een internationaal initiatief van de bedrijvengroep om specialistische Amazon-kennis te vermarkten. Het gaat hierbij louter om reclame-activiteiten op handelsplatform, niet om handelsactiviteiten.

Gisteren werd in Amsterdam het Nederlandse ‘A Center of Excellence for Amazon’ geopend. Op de openingsbijeenkomst waren vertegenwoordigers van verscheidene grote bedrijven aanwezig, waaronder de Bijenkorf, Vodafone en Amazon.

Het lokale team heeft tientallen Amazon-experts in huis. Vanuit Wunderman Thompson Commerce zijn dat consultants en Greenhouse levert de mensen met praktische kennis van zaken.

Foto: Evan Chakroff (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Nils - Wunderman Thompson Commerce

Even een kleine correctie. Het ACE initiatief heeft zeker ook te maken met de handelsactiviteiten van Amazon!

Onder het label ACE helpen we merken om succesvol te zijn op Amazon, niet alleen met advertising maar ook met strategisch advies en praktische ondersteuning op het gebied van zaken doen met Amazon en zaken doen op Amazon.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond