Deel dit artikel
-

WPP en Snapchat richten bedrijf op

Reclamegigant WPP richt samen met Snapchat en de Daily Mail een contentmarketingbedrijf op: Truffle Pig.

Truffle Pig wordt een bedrijf dat zich specialist in contentplanning, -creatie en productie voor grote merken. Het doel is om via digitale kanalen verhalen te vertellen voor klanten om commerciële doeleinden.

WPP brengt zijn contacten met grote merken met zich mee, Snapchatkennis van korte digitale verhalen en The Daily Mail het bereik op het web. Dat omvat zowel Dailymail.com als de onder studenten populaire lifestyletitel Elite Daily. Daar zullen de contentconcepten worden getest alvorens ze op grotere schaal aan betalende klanten aan te bieden.

Het nieuwe bedrijf wordt gevestigd in New York en gebruikt Snapchats studio’s in Los Angeles.

De bedrijven maakten het initiatief gisteren bekend in Cannes, waar WPP ook een vergelijkbare deal aankondigde met platenmaatschappij KIDinaKORNER.

Foto: Techcrunch (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond