Deel dit artikel
-

XS4ALL zakt met NPS score van plek 1 naar 5

Na vele jaren is er een einde gekomen aan de nummer één positie van XS4ALL voor wat betreft de Net Promotor Score (NPS) in de vaste markt. Dat blijkt uit het NPS dashboard van Telecompaper over het vierde kwartaal van 2019.

De daling van de score houdt direct verband met de berichtgeving rondom het merk. Nu KPN besloten heeft om het merk XS4ALL te behouden voor bestaande klanten zal een belangrijke focus liggen op het behoud van deze klanten, alsmede het verbeteren van de klanttevredenheid. De klantenservice, voorheen altijd een van de best scorende onderdelen van XS4ALL, is de laatste kwartalen steeds vaker een reden voor het niet aanbevelen van het merk. Ook het bekabelde internet en de kwaliteit van het tv-signaal zorgen de laatste tijd vaker voor het niet aanbevelen.

In het verleden zat de score altijd ruim boven de 40. In een kwartaal met storingen kwam de NPS nog altijd op 30. De nummer twee kwam nooit boven een score van 25.

In het vierde kwartaal daalde XS4ALL naar een score van 6 en is Kliksafe de nieuwe nummer één met een score van 24.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond