Deel dit artikel
-

Ziggo Dome en Ziggo verlengen samenwerking met 10 jaar

Ziggo Dome en Ziggo verlengen hun samenwerking. Sinds de opening van de Ziggo Dome in 2012 is Ziggo als naamgevend partner en hoofdsponsor aan de Amsterdamse concertlocatie verbonden.

De komende jaren willen zij de samenwerking intensiveren. Zo breidt Ziggo haar klantprogramma uit en richt zij samen met de Ziggo Dome een fonds op om de komende jaren samen nieuwe concerten en innovatieve evenementen mogelijk te maken. Het gaat om nieuwe muziekconcepten als ‘The Tribute – Live in Concert’ of speciale vertoningen van sportwedstrijden in de Ziggo Dome.

Het klantprogramma Priority, dat vorig jaar werd geïntroduceerd voor vaste klanten van Vodafone en Ziggo, krijgt komende jaren ook een prominentere rol. Zo krijgen klanten via Priority bij bepaalde evenementen voorrang bij de aanschaf van concerttickets en hebben zij toegang tot een speciale Priority-ingang, een eigen garderobe of een welkomstdrankje.

Andere nieuwe initiatieven maken Ziggo Dome en Ziggo in het najaar bekend.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond