
Collection
Digital commerce: trends en uitdagingen
Hoe bouw je een winstgevende e-commerce business op naast je fysieke winkels? Wat is de invloed van platforms, marketplaces, en social shopping op je strategie en ontwikkeling? Op welke trends moet je absoluut inspelen? En wat kun je leren van disruptors? Gaat je businessmodel compleet op de schop of is tweaken en finetunen genoeg? Je kansen en uitdagingen op een rij.
Populaire sprekers
Bekijk alle sprekers
Dirk Mulder
Sector Banker Trade & Retail, ING
De uitdagingen van het Digitale Product Paspoort (DPP)

Aron Lewis
Strategisch adviseur, Lewis Retail
Klantdata omzetten in relevante en winstgevende acties

Koen Ouwens
Head of Commerce, VML
Wat als je digitale investering morgen niets meer waard blijkt?

Pieter Stroop van Renen
CEO Northwest Europe & Sales Manager Benelux, Censhare
PIM en DAM als fundament voor schaalbare content

Bart Omlo
Regional Manager Benelux, Relewise
B2B-personalisatie: 10-30% hogere orderwaarde met slimme aanbevelingen

Coen Doolaard
Growth Director Benelux, Apadmi
Loyalty in mobile commerce: kosten omlaag, klantwaarde omhoog

Joris Vollebergh
Director Digital Portfolio and CX, AkzoNobel
AkzoNobel verkort doorlooptijd campagnes met 60% door AI en automatisering

Eric van der Hoeven
Medeoprichter en Digital Accelerator, FULL FORCE DIGITAL
AkzoNobel verkort doorlooptijd campagnes met 60% door AI en automatisering

Sophie Van Daele
Principal Client Success Manager, Bazaarvoice
Bereik én omzet: zo maximaliseer je je contentstrategie