-

Als kleine speler winnen in een verzadigde zoekwoorden-markt

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Blauwe Monsters. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Blauwe Monsters’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe kun je met een goed markt- en zoekwoordenonderzoek een niche opzoeken met net andere dan normale zoektermen en zo als kleine speler in een competitieve markt veel bereiken?

Online marketingbureau Blauwe Monsters ontwikkelde  voor verzekerings tussenpersoon Combi Motors een strategie met als kortetermijnresultaat een 124% hoger conversiepercentage tegen 59% lagere kosten per klik en 73% lagere kosten per conversie, en stonden na 2 jaar organisch op 1 in de top 3 zoektermen.

Blauwe Monsters paste daarbij een gecombineerde SEO- en SEA-strategie toe die zowel de kwaliteitsscore verbetert als je op langere termijn minder afhankelijk maakt van ads. In combinatie met datagedreven site-optimalisatie krijg je zo meer conversie vanuit alle kanalen.

Sprekers: Sem Oerlemans (projectmanager, Blauwe Monsters) en Robert Hoebe (CRO-specialist, Blauwe Monsters)
Host: Roeland de Bruin
Collectie: E-commerce Live

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond