-

Het effect van corona op retailers en e-tailers

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Happy Horizon. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Happy Horizon’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

E-tailers en webshops kregen onmiskenbaar een boost als gevolg van de corona-pandemie. Maar wat was de impact voor bedrijven uit meer traditionele markten? Luxaflex en Petsplace blikken openhartig terug op de effecten van de eerste lockdown. 

Tijdens dit webinar vertellen Jaap-Jene Langevoord en Ivo Klink over het effect dat corona heeft gehad (en zal hebben) op Luxaflex en Petsplace. Zo veranderde bij Luxaflex de customer journey en verkregen ze zonder extra media inzet wel extra online oriëntatie en traffic naar hun website.

Versnelling

Petsplace laat zien hoe corona de keuzes in kanalen, in hun nog vrij traditionele markt, nu al heeft beïnvloed. Beide organisaties vertellen wat ze hebben geleerd en waar ze de versnelling hebben kunnen pakken. En welke keuzes in hun strategie ze nu maken richting de toekomst.

Sprekers:

Ivo Klink, marketing manager, PetsPlace

Jaap Jene Langevoord, marketing manager, Luxaflex Nederland

Daniel Verhagen, CCO, Happy Horizon

Host:

Hielko van der Molen, digital executive, Marketing Facilitator

Collectie:

E-commerce Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond