
Het effect van corona op retailers en e-tailers
Welk effect heeft corona op de online business van bedrijven in Nederland en hoe beïnvloedt dit hun marketingactiviteiten?
E-commerce heeft de laatste tijd een enorme boost gekregen en consumenten oriënteren zich nu meer online. Tijdens dit webinar zie je welke kansen dit biedt voor zowel retailes als e-tailers. Tijdens dit webinar vertellen Jaap-Jene Langevoord en Ivo Klink over het effect dat corona heeft gehad (en zal hebben) op Luxaflex en Petsplace. Zo veranderde bij Luxaflex de customer journey en oriënteren steeds meer consumenten zich online. Ook het verkeer naar de website van Luxaflex nam flink toe – zonder extra media-inzet. Petsplace laat zien hoe corona de keuzes in kanalen, in hun nog vrij traditionele markt, nu al heeft beïnvloed.
Beide organisaties vertellen tijdens dit webinar wat ze hebben geleerd en waar ze de versnelling hebben kunnen pakken. Verder vertellen ze meer over welke strategische keuzes ze onlangs hebben gemaakt met het oog op de toekomst.
Sprekers: Daniel Verhagen (Happy Horizon), Jaap-Jene Langevoord (marketingmanager van Luxaflex Nederland) en Ivo Klink (marketing manager van IJsvogel Retail, bekend van Petsplace en Boerenbond).
Host: Hielko van der Molen (manager, trainer en coach op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen)
Collectie: E-commerce Live!
Nieuwe insights
[Podcast] Felienne Hermans: “De grootste slachtoffers van de AI-hype zijn onze kinderen”Stop met de GEO romantiek: modern Search en media brengen merk en gebruiker samenWord een CX-kampioen door een end-to-end aanpakHoe embedded payments de checkout veranderen bij Albert HeijnE-mailcampagnes die écht terugpraten: feedback wordt actieGerelateerde artikelen


Van data overload naar klantinzicht: klantgedrag begrijpen zonder te verdrinken in dashboards

250.000 gratis impressies per maand, het ‘owned’ kanaal dat je waarschijnlijk vergeet
