-

Man & Machine: hoe ‘digital’ je salesorganisatie verder helpt

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Propellor. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Propellor’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Bij de verkoop van complexere producten die geconfigureerd moeten worden of waarbij sales moet adviseren, verloopt het bestelproces vaak totaal gescheiden van het online orderproces. Dat kost veel tijd en levert veel fouten op. Bovendien loop je kansen mis op het gebied van cross- en upselling, dataverzameling en informatievoorziening aan de klant.

Jans Graver van Propellor benadrukt het belang van één digitale architectuur voor het Quote-to-Cashproces waarin offline en online verkoop zo snel mogelijk worden samengebracht: digitaal gemak voor je klant, je organisatie en je leverancier. Een aantrekkelijke customer experience portal voor zowel offertes, bestellen, facturen, manuals als services naakt het orderproces zero-touch en fout-intolerant. Onafhankelijk onderzoek van de Boston Consulting Group geeft aan dat 15%-30% tijds- en kostenbesparing mogelijk is en dat zowel medewerkers als klanten tevredener zijn.

Spreker

Jans Graver, CEO Propellor

Host

Gerco van leeuwen, E-business Specialist Würth Nederland

Collection

B2B Digital

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond