Industry Wire

Geplaatst door Adwise - Your Digital Brain

𝗔𝗱𝘄𝗶𝘀𝗲 𝘃𝗲𝗿𝘄𝗲𝗹𝗸𝗼𝗺𝘁 𝗱𝗿𝗶𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗮𝗮𝗻𝗱𝗲𝗲𝗹𝗵𝗼𝘂𝗱𝗲𝗿𝘀, 𝗺𝗲𝗱𝗲-𝗼𝗽𝗿𝗶𝗰𝗵𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗿𝗲𝗲𝗱𝘁 𝘂𝗶𝘁

𝗣𝗲𝗿 𝟭 𝗷𝘂𝗻𝗶 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝗞𝗼𝗲𝗻 𝗞𝗿𝗮𝗻𝗲𝗻𝗯𝗲𝗿𝗴, 𝗧𝗵𝗶𝗷𝘀 𝗪𝗼𝗹𝗯𝗲𝗿𝘀 𝗲𝗻 𝗝𝗶𝗽 𝘃𝗮𝗻 𝗞𝗲𝗿𝘃𝗲𝗹, 𝘀𝗮𝗺𝗲𝗻 𝗴𝗼𝗲𝗱 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗿𝘂𝗶𝗺 𝟯𝟱 𝗷𝗮𝗮𝗿 𝗮𝗮𝗻 𝗔𝗱𝘄𝗶𝘀𝗲 𝗲𝗿𝘃𝗮𝗿𝗶𝗻𝗴, 𝘁𝗼𝗲𝗴𝗲𝘁𝗿𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗮𝗹𝘀 𝗮𝗮𝗻𝗱𝗲𝗲𝗹𝗵𝗼𝘂𝗱𝗲𝗿𝘀 𝘃𝗮𝗻 𝗔𝗱𝘄𝗶𝘀𝗲 𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝗴𝗿𝗼𝗲𝗽 𝗪𝗶𝘀𝗲 𝗙𝘂𝗻𝗱𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁𝘀. 𝗧𝗲𝗴𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸𝗲𝗿𝘁𝗶𝗷𝗱 𝗶𝘀 𝗺𝗲𝗱𝗲-𝗼𝗽𝗿𝗶𝗰𝗵𝘁𝗲𝗿 𝗝𝗲𝗿𝗼𝗲𝗻 𝘁𝗲𝗿 𝗟𝗮𝗮𝗸 𝗻𝗮 𝟭𝟲 𝗷𝗮𝗮𝗿 𝘂𝗶𝘁𝗴𝗲𝘁𝗿𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗮𝗹𝘀 𝗮𝗮𝗻𝗱𝗲𝗲𝗹𝗵𝗼𝘂𝗱𝗲𝗿. 𝗘𝗲𝗻 𝗯𝗶𝗷𝘇𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗺𝗼𝗺𝗲𝗻𝘁 𝘄𝗮𝗮𝗿𝗯𝗶𝗷 𝘄𝗲 𝘇𝗼𝘄𝗲𝗹 𝗲𝗲𝗻 𝗵𝗼𝗼𝗳𝗱𝘀𝘁𝘂𝗸 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗻 𝗮𝗹𝘀 𝗮𝗳𝘀𝗹𝘂𝗶𝘁𝗲𝗻.

Achter de schermen is er al zo’n twee tot drie jaar toegewerkt naar de toetreding van Kranenberg, Wolbers en van Kervel. Vanuit verschillende management- en directieposities, hebben ze meegebouwd aan de groei en het succes van de Adwise alsof het altijd al hun bedrijf is geweest. Deze definitieve toetreding als medeaandeelhouders is een logische vervolgstap, waarbij de drie meer invloed krijgen in het verder verwezenlijken van de ambities van Adwise.

𝗘𝗲𝗻 𝘀𝘂𝗰𝗰𝗲𝘀𝘃𝗼𝗹𝗹𝗲 𝗿𝗲𝗶𝘀 𝘃𝗮𝗻 𝟭𝟲 𝗷𝗮𝗮𝗿
In juni 2005 richtten Gijs Westerbeek en Jeroen ter Laak Adwise op in het thuiskantoor in Hengelo. Wat begon als een tweemanszaak gespecialiseerd in internetmarketing, is na 16 jaar uitgegroeid tot een full-service digital agency en groep met bijna 120 digital brains. Adwise is opgeklommen tot de digitale top van Nederland, met als absoluut hoogtepunt de nummer-1 notering in de Emerce100 2021; de meest prestigieuze lijst voor beslissers in de digitale wereld.

‘’Als 100% onafhankelijke agency merken we dat we met onze expertise en aanpak in staat zijn om de meest toonaangevende merken verder te helpen en slimmer te bedienen,’’ reageert Westerbeek. Dat Adwise al jaren voorop loopt in de markt en nieuwe innovaties steeds opnieuw succesvol weet toe te passen, wordt bekrachtigt door de inmiddels ruim 120 awards en nominaties uit binnen- en buitenland. Met de aangekondigde veranderingen in het aandeelhouderschap wordt er nu een mooie vervolgstap gegeven aan deze bijzonder succesvolle periode.

𝗩𝗼𝗹𝗴𝗲𝗻𝗱 𝗵𝗼𝗼𝗳𝗱𝘀𝘁𝘂𝗸 – 𝗼𝗻𝘃𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗱𝗲𝗿𝗱 𝗮𝗺𝗯𝗶𝘁𝗶𝗲𝘂𝘀
Veranderingen zijn een uitgelezen moment om persoonlijke ambities te checken. Jeroen heeft dit zorgvuldig gedaan en gaf te kennen dat zijn ambities niet meer voldoende aansluiten bij deze nieuwe fase. Hij heeft daarom besloten om afscheid te nemen als Manager Workspace en als aandeelhouder van Adwise en de groep Wise Fundaments.

Zonder Jeroen was Adwise nooit de agency geworden die het vandaag de dag is. Dit hoofdstuk zullen we daarom vol trots afsluiten met een mooi afscheid. Een moment waarop we de onvergetelijke reis van de afgelopen 16 jaar vol indrukwekkende mijlpalen, grote dromen en memorabele feestjes met z’n allen willen herbeleven.

Een moment waarop we tegelijkertijd de start vieren van een nieuwe fase voor onze agency door de toetreding van Koen Kranenberg, Thijs Wolbers en Jip van Kervel als medeaandeelhouders. Een nieuw hoofdstuk waarin we onverminderd ambitieus doorgaan als game changers in de digitale wereld om nog meer opdrachtgevers te laten uitgroeien tot digital masters in hun industrie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht