Geplaatst door Dell EMC

Trendsvoorspelling Dell EMC 2017: Het jaar van de IoT Officer en een zelfherstellende toekomst

Amsterdam – Ben je van mening dat je dit jaar al veel ‘disruptie’ hebt gezien? Zet je dan schrap voor 2017, want er zit nog veel meer in het vat. Gevestigde bedrijven worden buitenspel gezet en uit de markt geïnnoveerd door digitale start-ups. Een op de twee organisaties twijfelt of het binnen vijf jaar nog wel bestaat. Te midden van de disruptie zijn er gelukkig ook veel mogelijkheden. Heel veel zelfs. Jeff Clarke, vice-chairman of Operations & president of Client Solutions bij Dell, zet de zeven belangrijke trends voor 2017 op een rij.
Lees hier de voorspellingen voor het komende jaar.
———
Over Dell Technologies
Dell Technologies is een unieke familie van bedrijven die organisaties voorziet van een essentiële infrastructuur voor het vormgeven van hun digitale toekomst, het ingrijpend verbeteren van hun ICT-omgeving en het beschermen van hun belangrijkste bedrijfsmiddel: informatie. Het bedrijf bedient klanten van elke omvang in 180 landen, variërend van 98% van alle Fortune 500-ondernemingen tot individuele consumenten. Dell Technologies beschikt over het meest uitgebreide en innovatieve aanbod van ICT-oplossingen binnen de branche, van de rand van het netwerk tot de cloud.