24Festival, de nieuwe naam van ’De 24 uur van de Reclame’

Na het overweldigende succes van afgelopen jaar organiseren de BVA en de VEA dit jaar wederom een editie van ‘De 24 uur van de Reclame’ onder de nieuwe naam ’24Festival’. Op een nieuwe locatie De Stadsschouwburg en het Leidseplein in Amsterdam zullen ze het festival gevoel weer laten herleven.

De nieuwe naam ’24Festival; het evenement voor de creatieve, marketing en media industrie’ sluit beter aan bij de veranderende omgeving en dynamiek van onze  communicatie-, media- en marketingwereld. Het beantwoordt aan de vraag om een breder platform dat alle doelgroepen aanspreekt en omarmt.

Het festival is een dagvullend evenement met een diversiteit aan programmaonderdelen gericht op samenwerking van de verschillende doelgroepen. Tijdens het 24Festival laat de creatieve marketing en mediabranche (bureaus, adverteerders, media, content producenten, uitgevers, fotografen en regisseurs) zien wat de relevantie van hun werk is in economische en maatschappelijke zin en wat de toekomst van het vak gaat brengen. Het 24Festival biedt zowel student, starter, young professional als CEO of Marketing Director de kans om elkaar te ontmoeten, informatie uit te wisselen, elkaar te inspireren en van elkaar te leren.

24Festival is een initiatief van de vereniging van communicatieadviesbureaus (VEA) en de bond van adverteerders (BVA). Er worden ruim 3000 bezoekers verwacht waaronder studenten, communicatie- en mediadirecteuren tot CEO’s uit het bedrijfsleven.

BVA bond van adverteerders bestaat 95 jaar en is dé vertegenwoordiger van adverteerders in Nederland en heeft als doel: het bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van leden. De leden van BVA vertegenwoordigen samen ruim 3 miljard euro aan media-uitgaven per jaar.

De VEA is de vereniging van de toonaangevende communicatieadviesbureaus in Nederland. Bureaus die gezamenlijk de overtuiging delen dat hun dienstverlening moet voldoen aan de hoogste standaarden van kwaliteit, effectiviteit en continuïteit. Vea leden staan midden in de samenleving en nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid.