Industry Wire

Geplaatst door DDMA

DDMA groeit met 14 nieuwe organisaties in derde kwartaal 2021

Amsterdam, 12 oktober 2021 – DDMA blijft haar groei in 2021 voortzetten. In het derde kwartaal van dit jaar verwelkomde de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales 14 nieuwe organisaties. Onder meer a.s.r. verzekeringen, Nikon Europe en New Skool Media sloten zich aan. 

Ook de volgende organisaties kozen in het derde kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: ABN Amro, Delta Fiber Nederland, Burkworks, Annalect, Baer, SOLVM, Squeezely, AffilyAds, TAMBR en WEBSOLVE. Salesforce.org verbond zich daarnaast als kennispartner aan de branchevereniging, die inmiddels meer dan 350 organisatieleden kent. In het eerste half jaar van 2021 kwamen er al 30 nieuwe leden bij.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Wij zijn actief in een vakgebied dat geen dag hetzelfde is. Wetgeving verandert, businessmodellen staan onder druk en consumenten verwachten steeds meer. Bij DDMA zorgen we ervoor dat leden altijd zijn voorbereid op deze veranderingen. Ons diverse ledennetwerk is daarbij een groot voordeel. Daarom ben ik blij dat we ook dit kwartaal weer bureaus, technologieleveranciers en adverteerders uit verschillende sectoren aan ons hebben weten te binden. We gaan met veel vertrouwen het laatste kwartaal én het nieuwe jaar in.”

Het is dit najaar awardseizoen bij DDMA. Na de uitreiking van de E-mail Awards in september, volgen later dit jaar nog de Customer Data Award, Dutch CRO Awards en de Friends of Search Awards. De laatste twee worden uitgereikt op live evenementen. Ook wordt het jaarlijkse Data-Driven Marketing Onderzoek gepubliceerd en staan er verschillende strategische topics op de (online) eventagenda, zoals marketingtechnologie, journey orchestration en de cookieless world.

Over DDMA 

DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Wij zijn een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. Met kennis en advies helpen wij onze leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook volgen we de ontwikkelingen in Den Haag en Brussel en professionaliseren we de sector door het ontwikkelen van zelfregulering.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht