Industry Wire

Geplaatst door HiBob

HiBob breidt activiteiten in Benelux en Scandinavië uit met opening nieuw kantoor in Amsterdam

Amsterdam, 12 oktober 2021 – HiBob, het bedrijf achter ‘Bob’ – het HR-platform dat de werkervaring voor snelgroeiende middelgrote bedrijven en hun werknemers verandert – opent zijn Europese hoofdkantoor in Amsterdam. Na jaren van succes in de Benelux en Scandinavië, opent HiBob dit kantoor in toewijding aan de uitbreiding in de regio en de groei van bestaande klanten te ondersteunen. Omdat de wereld van werk het afgelopen anderhalf jaar drastisch is veranderd, hebben organisaties die de behoefte aan een flexibel en wendbaar HR-platform hebben, zich tot HiBob gewend om de hele werknemerservaring te verbeteren.

Na het succes en momentum van HiBob in de regio, breidt het bedrijf de verkoop-, pre-sales- en klantenondersteuningsteams uit in een nieuw kantoor aan de Weesperstraat in Amsterdam. Het kantoor zal geleid worden door de Sales Director Benelux & Nordics, Yoss Perl, die zich vorig jaar bij HiBob voegde. Zijn doel is om het Benelux- en Nordics-team binnen een jaar uit te breiden om bestaande klanten zoals WeTransfer, Happy Socks en Ace & Tate te ondersteunen en om nieuwe, snelgroeiende, middelgrote bedrijven in de regio te aan te trekken.

Bob is een modern, flexibel HR-platform dat HR en management meer overzicht en zichtbaarheid in het bedrijf geeft, managers toegang geeft tot inzichten en middelen om effectief leiding te geven en medewerkers in staat stelt om verbinding te maken, zich te ontwikkelen en te groeien tijdens hun loopbaan binnen de organisatie. In de kern is Bob ontworpen om klanten te helpen groeien en wereldwijd uit te breiden. Dankzij de ongeëvenaarde configuratie- en lokalisatiemogelijkheden is het gemakkelijk aanpassen aan de steeds veranderende behoeften van organisaties.
“De moderne, middelgrote bedrijven van vandaag groeien snel, breiden zich wereldwijd uit en denken anders over de rol die HR en HR-technologie spelen in hun zakelijk succes. Vooruitstrevende, moderne bedrijven erkennen dat een sterke HR-functie de kern van het bedrijf is. HR is de sleutel tot het stimuleren van productiviteit, samenwerking, betrokkenheid en de retentie van medewerkers. Bob is ontwikkeld om HR een strategische rol te geven en met bedrijven mee te groeien. De HR-technologie van gisteren is niet ontworpen om te voldoen aan de behoeften van het personeel of de omgeving van vandaag,” zegt Perl.

HiBob heeft kantoren in New York, Londen, Sydney en Tel Aviv en bedient meer dan 1.500 klanten en bijna een kwart miljoen gebruikers wereldwijd. Het bedrijf heeft een sterke wereldwijde groei en succes doorgemaakt, doordat bedrijven wereldwijd de aandacht verleggen naar de werkervaring van werknemers en streven naar meer diversiteit en inclusiviteit. Het nieuwe kantoor in Amsterdam is het eerste kantoor in een reeks nieuwe Europese markten voor het bedrijf.

HiBob heeft diversiteit op alle vlakken hoog in het vaandel staan. Het bedrijf vestigt zich niet alleen in steden met een hoge mate van diversiteit, het gelooft ook in de kracht van diversiteit als groeistrategie en bouwt de technologie om dat te ondersteunen: “Als het op mensen aankomt is er niet ‘one size fits all’. Net als de verschillende markten waarin wij opereren, hebben mensen en organisaties verschillende behoeften. Dit is een belangrijke reden dat wij kantoren openen in landen, zodat we de markt en behoeften van klant nog beter kunnen ondersteunen en ons platform daarop aanpassen,” voegt Perl toe, die het groeiende team gaat leiden in het nieuwe kantoor in Amsterdam.

Naast de afstemming op HR-vereisten in specifieke landen, richt HiBob zich op flexibiliteit in integratie. Het systeem werkt met bekende oplossingen, zoals ADP, NMBRS, Greenhouse, Recruitee en TeamTailor. Binnen enkele weken kan Bob worden ingezet om communicatie, samenwerking en connectiviteit mogelijk te maken die een hogere productiviteit stimuleren, wat resulteert in betere bedrijfsresultaten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht