Industry Wire

Geplaatst door Kaseya

Kaseya breidt zijn customer-successprogramma flink uit

Amsterdam, 13 augustus 2015 –– Kaseya®, marktleider op het gebied van cloudgebaseerde IT-managementsoftware, breidt zijn customer-successprogramma flink uit. Het programma, dat werd opgezet om klanten het maximale uit hun samenwerking met Kaseya te laten halen, zal bestaan uit een onboardingproces, klanttrainingen en opleidingsprogramma’s, relatiesupport en professionele diensten en tools gericht op de behoeften van klanten. Om het programma in goede banen te leiden, stelde Kaseya Alex Cuevas aan als Chief Customer Officer (CCO).

Cuevas’ benoeming als CCO volgt kort op de aanstelling van CEO Fred Voccola, en is onderdeel van Kaseya’s missie om klanten op doorlopende basis te helpen groeien en succesvol te zijn door het gebruik van Kaseya-producten en –diensten. In zijn nieuwe rol stuurt Cuevas een team van customer-successmanagers aan en zal hij een nieuw team vormen van onboardingspecialisten. Samen zijn zij verantwoordelijk voor het ondersteunen van de meer dan tienduizend Kaseya-klanten over de hele wereld, en voor het verzorgen van een soepele onboardingervaring voor nieuwe klanten van Kaseya.

“Als organisatie hebben we net een nieuwe grote investering gedaan in onze klanten, en we zullen altijd doorgaan met dit soort investeringen”, zegt Fred Voccola, CEO van Kaseya. “Kaseya’s uitgebreide customer-successinitiatief helpt onze klanten en onze community bij het bereiken van nieuwe hoogten met Kaseya. Alex heeft een bewezen staat van dienst als het aankomt op het aandrijven van baanbrekende customer-successinitiatieven. Hij is daarom de aangewezen persoon om de verandering aan te sturen.”

In de komende negentig dagen zal Kaseya specifieke plannen aankondigen, waaronder:

·         Een uitgebreid customer-successteam dat alle in de organisatie aanwezige middelen inzet om te voldoen aan de wensen van klanten.

·         Een gestroomlijnd onboardingproces met onder andere crossfunctionele tools en middelen, geleverd door specialisten die met gespecialiseerde aandacht een snelle time-to-value voor iedere klant te kunnen waarborgen.

·         Grote investeringen in nieuwe communicatiekanalen voor klanten om nieuwe niveaus van feedback te faciliteren en voor doorlopende interactie met het product, diensten en relatieteams.

·         Significante nieuwe investeringen in de Kaseya Community als een forum waar Kaseya-gebruikers met elkaar en met het Kaseya-team de interactie kunnen aangaan.

·         Nieuwe trainingen, opleidingen en diensten die klanten helpen alle beschikbare Kaseya-middelen in te zetten die nodig zijn om hun doelen te behalen.

Cuevas is een pionier op het gebied van customer success, en heeft zijn sporen verdiend op het gebied van het realiseren en behouden van customer-success-, clientservices- en salesteams. Hij stapt over naar Kaseya van Yodle, waar hij werkte als VP Customer Success en de clientservices-afdeling transformeerde naar een clientsuccess-afdeling. Voor hij aan de slag ging bij Yodle, vervulde Cuevas verschillende clientservices- en salesmanagementrollen bij BMC, Trellia, Nolio, CA Technologies en Indentify Software. Cueva behaalde een graad in computerwetenschappen aan Yale.

“Het is ons doel om een klantgerichte functionaliteit op te zetten bij Kaseya, die zorgt voor de best mogelijke ervaring voor Kaseya-klanten, en onze klanten helpt het maximale uit onze producten te halen”, zegt Alex Cuevas, Chief Customer Officer van Kaseya. “Met de investeringen die we doen, zijn we van plan om Kaseya vanuit een customer-successperspectief ver boven de branchestandaard te laten uitgroeien, en het bedrijf en zijn klanten nieuwe hoogten te laten bereiken.”

“Ik ben erg enthousiast over deze grote extra investering en het commitment dat Kaseya heeft als het gaat om hun Customer Success program,” zegt Micah Thor, COO bij Tech Guru, een Kaseya-klant. “De interactie tussen onze teams en Kaseya is altijd al erg positief, maar ik geloof dat de impact van nieuwe Kaseya customer success-initiatieven Tech Guru nog meer waarde bieden en ons helpen onze klanten nog tevredener te maken.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht