Geplaatst door Pantyabonnement

Startup lost pantyproblemen op

AMSTERDAM –Douchen, aankleden, ontbijten, kinderen klaarmaken voor school… Om er dan achter te komen dat er een ladder in je laatste panty zit, terwijl je over een uur een meeting hebt met een belangrijke klant. Nee, de ochtendspits is voor veel vrouwen niet bepaald het favoriete moment van de dag. Herkenbaar? PantyAbonnement.nl biedt de oplossing! Dit jonge Amsterdamse bedrijf zorgt ervoor dat je altijd panty’s van hoge kwaliteit in huis hebt door ze maandelijks te verzenden in de door jou gewenste hoeveelheid.

Via de website www.pantyabonnement.nl kunnen mensen kiezen uit drie verschillende abonnementen, afhankelijk van het aantal panty’s dat men maandelijks wilt bestellen. Alle abonnementen zijn 24/7 opzegbaar, wat wil zeggen dat men op ieder moment van de dag in het persoonlijke account kan om het abonnement te wijzigen of stop te zetten.

De klant zit dus nooit aan een contract vast. Oprichter Geert Liezenga: ‘De klant is de beste scheidsrechter. We willen dat onze klanten bij ons blijven omdat ze de kwaliteit van de panty’s en de service waarderen, niet omdat ze vast zitten aan een abonnement. Losse abonnementen die klanten kunnen stoppen wanneer ze maar willen zijn voor ons een ideale leerschool.’

PantyAbonnement.nl is in Amsterdam gelanceerd en bewijst zichzelf elke dag. Na een succesvolle periode van kwaliteits- en procesverbeteringen kan nu iedereen gebruik maken van de service. Het doel is om binnenkort uit te breiden naar België en Duitsland.