Geplaatst door Deezer

Deezer Familie exclusief beschikbaar bij T-Mobile

Den Haag – Vanaf 1 augustus is Deezer Familie exclusief beschikbaar in Nederland voor klanten van T-Mobile. Met Deezer Familie kunnen tot zes familieleden tegelijkertijd gebruikmaken van de muziekstreamdienst en onafhankelijk van elkaar playlists maken en muziek luisteren waar en wanneer zij dat willen. De muziekdienst is beschikbaar voor web, Android en iOS op vrijwel alle apparaten: smartphone, tablet, laptop, smart-tv, Chromecast of Apple TV.

Tisha van Lammeren, directeur Consumenten Marketing bij T-Mobile: “Met Deezer Familie bieden we nog meer mensen de vrijheid om nieuwe muziek te ontdekken en te luisteren. Een veel gehoorde wens van Deezer-gebruikers is dat zij hun account graag willen delen met het hele gezin, waarbij iedereen de vrijheid heeft om tegelijkertijd én op een eigen apparaat muziek te luisteren. Extra handig in deze vakantieperiode, onderweg of op je vakantieadres”.

Met zes personen tegelijkertijd muziek luisteren

Met Deezer Familie kunnen klanten van T-Mobile onbeperkt en reclamevrij muziek luisteren tot wel zes personen tegelijkertijd,  waar en wanneer het hen uitkomt. Iedereen die gebruik maakt van het account heeft een eigen profiel waarmee je persoonlijke afspeellijsten kan maken en drie apparaten naar keuze kan koppelen voor het afspelen van muziek. Daarnaast is er de Familie Mix met de favorieten van iedere gebruiker in één afspeellijst. Speciaal voor de kleintjes is er Deezer Kids.

De prijs van een familie-account is €14,99 per maand en is na de eerste maand dagelijks opzegbaar. Om gebruik te kunnen maken van Deezer familie moet de hoofdgebruiker een T-Mobile klant zijn. De andere gebruikers hoeven geen klant van T-Mobile te zijn. Het abonnement wordt betaald via de T-Mobile-factuur.

Kijk voor meer informatie over Deezer Familie op www.t-mobile.nl/deezer