Industry Wire

Geplaatst door Teads

Aankondiging nieuwe Managing Director Teads NL

Geert Hoogeveen gaat per 1 mei 2023 aan de slag als Managing Director van de Nederlandse tak van het internationale mediaplatform Teads.

Geert Hoogeveen was eerder onder meer Country Director Netherlands bij TargetSpot en gaf zeven jaar leiding aan GroupM (Xaxis) in Nederland. Bij Teads zal Hoogeveen verantwoordelijk zijn voor de verdere groei van de Nederlandse tak als de toonaangevende leverancier van Outstream-advertising oplossingen voor zowel uitgevers, mediabureaus en adverteerders.

Teads ziet Nederland als een markt met ongekende groeikansen. Geert Hoogeveen licht toe: “Ik ben bijzonder onder de indruk van de kwaliteit van het platform van Teads. Ze hebben een uniek end-to-end platform ontwikkeld, gericht op het leveren van de beste resultaten voor elke mediacampagne die via het platform wordt ingezet. En tegelijkertijd voldoet dit platform ook aan de hoogste normen voor brand safety en blijft privacy van alle gebruikers gewaarborgd. De technologische ontwikkelingen en innovatiekracht bewijzen de kracht van Teads wereldwijd. Hun inzet en werkwijze voor cookieless oplossingen met ‘attention’ als nieuwe metric (i.p.v. viewability) overtuigde mij ervan dat Teads actief is om de nieuwe standaarden in de media verder vorm te geven.  En daar wil ik graag mijn bijdrage aan leveren”.

Bertrand Quesada, CEO van Teads, vult aan: “We zijn buitengewoon blij dat we iemand met de expertise en ervaring van Geert hebben gevonden om ons kantoor in Amsterdam te leiden. Door zijn grote kennis van technische platforms en zijn uitgebreide netwerk zijn we ervan overtuigd dat Geert de juiste persoon is om ons innovatieve platform verder succesvol in de markt te zetten.”

Over Teads 

Teads is een toonaangevend, cloud-gebaseerd, end-to-end technologieplatform.

We maken programmatic digital advertising mogelijk binnen een wereldwijd ecosysteem van kwalitatieve digitale media. Ons modulaire platform geeft partners toegang tot technologieën op het gebied van buy-side, sell-side, creativiteit, data en AI.

Dankzij exclusieve wereldwijde media partnerships kunnen miljarden unieke maandelijkse gebruikers bereikt worden – in advertentieomgevingen zonder afbreukrisico.

Teads werkt samen met toonaangevende marketeers, bureaus en uitgevers met een team van 1.200+ mensen in 50 kantoren in meer dan 30 landen.

Zie voor meer informatie: www.teads.com

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht