Industry Wire

Geplaatst door N=5

ABN AMRO start met een nieuwe campagne

De veranderingen binnen en buiten de bank vragen om een nieuwe start, waarbij de bank meer uitgaat van haar eigen kracht met de blik gericht op de toekomst.

In de campagne is de rol van de bank nadrukkelijk voelbaar. ABN AMRO wendt al haar deskundigheid aan om de klant in staat te stellen de beste financiële beslissingen te nemen. Omdat de bank gelooft dat de wereld het mooiste is als mensen de regie hebben over hun eigen leven, ontwikkeling en groei.

Dat laat ABN AMRO zien met proposities waarmee klanten zelf nog meer in charge kunnen zijn over hun financiën. Zodat iedereen zijn of haar dromen en ambities kan realiseren.

Bij de aftrap van de nieuwe campagne staat de Mobiel Bankieren app centraal. Misschien wel het beste bewijs dat je zelf de touwtjes in handen hebt als het gaat om je bankzaken. Altijd en overal.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht