Acht nieuwe gezichten bij ZIGT deze zomer

ZIGT, in mei gekroond tot mediabureau van het jaar 2019, heeft het team de afgelopen maanden uitgebreid met maar liefst acht nieuwe collega’s.
Suzanne Fritschy heeft na een korte interim periode bij ZIGT nu de vaste rol van Digital Business Development Director op zich genomen. Ze heeft eerder aan bureauzijde bij IPG, Pervorm en Bluefield gewerkt.
Morgan Filhol is gestart als Head of Search. Morgan is de afgelopen jaren actief geweest als Search Consultant bij onder meer Conversion Company en Belvilla.
Marijnke van der Burgh is overgekomen van Mindshare en gestart als Media Consultant. Voor Mindshare was Marijnke actief aan exploitantzijde bij Ster en Exterion Media/CBS Outdoor.
Dmitry Ouzkikh is aangenomen als Programmatic Consultant. Hiervoor was hij in een soortgelijke rol actief bij Dentsu Aegis en daarvoor ruim 3,5 jaar als accountmanager bij Tradetracker.com.
Daarnaast zijn er ook een viertal nieuwe planners gestart bij ZIGT. Caroline van Tulder, Rose van Hilten, Lisa Noot en Nick Broeckx. Nick komt over van de ZIGT vestiging in België, Caroline is actief geweest bij onder meer Omnicom, Rose bij de communicatie afdeling van Basic-Fit en Lisa is dit jaar afgestudeerd en heeft onder meer stage gelopen bij Xite.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.