Geplaatst door Adversitement

Adversitement genomineerd voor High Growth Award

Bob Nieme, CVO en founder van Adversitement, is bijzonder verheugd met de nominatie: “Eerder dit jaar ontvingen we met de Most Sustainable Grower Award van de Deloitte Technology Fast50 al een fantastische waardering voor de groei die we de laatste jaren hebben doorgemaakt. Deze nominatie voor de High Growth Awards bevestigt eens te meer dat we op de juiste weg zijn. En uiteraard is het een enorme motivatie om onze hoge kwaliteitsstandaarden te waarborgen in de dynamische toekomst die de digitale wereld kenmerkt.”

Zorgvuldige beoordeling
De High Growth Awards zijn een initiatief van Port4Growth, in samenwerking met de Rabobank en Grant Thornton. De prijzen worden jaarlijks toegekend aan Nederlandse groeiondernemingen die de afgelopen drie jaar een flinke omzetgroei hebben gerealiseerd. Daarbij gaat het niet alleen om kwantitatieve groei, maar juist om de kwaliteit van die groei. Hoe ziet het ondernemersprofiel van de organisatie eruit? Vervult het bedrijf een voorbeeldfunctie en wat is de rol van strategie in de groei? Net als de andere genomineerden is Adversitement zorgvuldig beoordeeld door een jury die bestaat uit succesvolle groeiondernemers en deskundigen. Bovendien zijn de groeicijfers van de organisatie gecheckt door een onafhankelijke accountant. Meer informatie is beschikbaar via: www.highgrowthawards.nl