Industry Wire

Geplaatst door zanox Benelux

Affiliate netwerk zanox lanceert realtime website voor Black Friday

Amsterdam, 22 november 2016 – Met minder dan een dag te gaan tot Black Friday 2016 heeft affiliate marketingnetwerk zanox een live-data website gelanceerd dat alle eCommerce activiteiten van die dag realtime in beeld zal brengen: http://www.zanoxblackfriday.com/.

De website, die gedurende de dag volledig toegewijd zal zijn aan het verslaan van de Black Friday gebeurtenissen, zal elk uur geüpdatet worden met live commentaren en inzichten van de online shoppingdag. Niet alleen data over het best presterende shopping uur zal gedeeld worden, maar ook de trends per apparaat (mobiel, tablet, desktop) en consumentenbestedingen.

Omdat meer dan 4.300 adverteerders samenwerken met zanox, heeft het netwerk de mogelijkheid zowel zijn eigen data als data van de partners direct te delen. Om het op deze wijze beschikbaar te maken voor iedereen hoopt zanox bewustwording te creëren voor de kracht die online marketing heeft op wereldwijd inmiddels een van de belangrijkste ‘commercie’-perioden.

Lauri Koop, Managing Director zanox Benelux: “In de VS is Black Friday een jarenlange traditie, maar we zien dat het shoppingfenomeen inmiddels ook écht vaste voet krijgt in Europa. In tegenstelling tot het Verenigd Koninkrijk, werd het tot een aantal jaren geleden nog niet omarmd door de gevestigde ecommerce landen als Nederland, Duitsland en Frankrijk. Toch zien we in de afgelopen jaren een grote ommekeer online, steeds meer retailers nemen deel aan het saleweekend middels hoge kortingen en speciale acties. Elk jaar groeit het aantal sales dan ook aanzienlijk! We zijn erg benieuwd hoe dit jaar uit zal pakken, de verwachting is in ieder geval dat wij opnieuw de resultaten van het voorgaande jaar zullen overstijgen. Bovendien komt zanox dit jaar met iets unieks; een geanimeerde website die realtime de resultaten en interessante feiten van en over de dag aan je toont. Een uniek kijkje in de zanox-keuken!”

In aanloop naar Black Friday heeft zanox al enkele inzichten gedeeld over de verovering van affiliate marketing op het kortingenweekend en de verwachtingen voor 2016: http://blog.zanox.com/nl/nederland/

Volg de realtime resultaten van de dag door de website http://www.zanoxblackfriday.com/ te bookmarken en vernieuw de pagina elk uur om alle nieuwe data inzichten op te slorpen. Uiteraard is het ook mogelijk om alle highlights mee te krijgen door zanox te volgen op Twitter en Facebook.

Over zanox
zanox is het grootste performance marketing netwerk in Nederland en Europa. Met wereldwijd meer dan 800 medewerkers ondersteunt de zanox Group – bestaande uit zanox, Affiliate Window en eprofessional – bedrijven uit alle industrieën en van verschillende grootten bij de doelgerichte marketing van hun producten en diensten op het internet. Met het ‘performance-based’ businessmodel van zanox betalen adverteerders uitsluitend voor meetbare resultaten van hun online advertising activiteiten.
Meer dan 4,300 adverteerders vertrouwen op het wereldwijde publishernetwerk van zanox. Met behulp van de zanox marketplace verbindt zanox adverteerders en hun bureaus met publishers, waarbij kansen en mogelijkheden worden aangereikt om hun traffic om te zetten in inkomsten. De zanox Group heeft haar hoofdkantoor in Berlijn, met voorts vestigingen in Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, Zweden, Polen, de VS en Brazilië. Axel Springer SE is 52,5% eigenaar van zanox AG, 47,5% van het bedrijf is eigendom van de Zwitserse Swisscom (Switzerland) Ltd. Voor meer informatie, kijk op www.zanox.com/nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht