Industry Wire

Geplaatst door Embassy of Dutch Creativity

Anna Maria Vujinovic (ex-Ad Alliance) lanceert nieuw initiatief in Cannes: Untppd

Amsterdam/Cannes – Op donderdag 20 juni om 11.00 uur lanceert voormalig Sales Director van Ad Alliance, Anna Maria Vujinovic van Madhouse: Untppd. Tijdens deze exclusieve pre-launch van Untppd in de Embassy of Dutch Creativity neemt Anna Maria Vujinovic de toehoorders mee in het belang van verhalen en de impact hiervan op beeldvorming. De kracht van midden in de maatschappij staan en daarmee positieve impact creëren op onze gezamenlijke business uitdagingen.

Untppd gaat voor verhalen die raken, verbinden en activeren, en wil onbekende helden een podium bieden. Deze untapped stories helpen om maatschappelijke impact te creëren. Het doel is om partijen te vinden die willen meebouwen aan een positieve beeldvorming op een creatieve manier. Want, If you can see it, you can be it.

Gebaseerd op eigen ervaringen

Annamaria Vujinovic legt uit dat het idee voor Untppd is ontstaan door haar eigen ervaringen van de afgelopen tijd:

“Ik merkte dat ik na mijn vertrek bij RTL/Ad Alliance weer midden in de maatschappij wilde staan. Ik ben met stichtingen op kansengelijkheid gaan werken, ben met scholen in gesprek gegaan, teruggegaan naar mijn eigen roots om weer connectie met de maatschappij te hebben. Dit heeft mij een nieuw uitgangspunt gegeven.”

Untppd heeft als missie om samen positieve impact te creëren op beeldvorming. Dit doen we door verhalen, die de juiste weerspiegeling geven van de maatschappij, een podium te bieden. Beeldvorming waar de creatieve industrie impact op kan hebben.

Annamaria Vujinovic: “Ik ben geïnspireerd geraakt door onderbelichte verhalen en mensen. In mijn gesprekken kwam naar voren dat er een gebrek is aan rolmodellen en content die de juiste weerspiegeling van de maatschappij geven, en daar wil ik mij voor inzetten.”

Creatieve makers, CMO’s en innovators van harte uitgenodigd

De presentatie is op donderdag 20 juni om 11.00 uur in de Embassy of Dutch Creativity, La boussole Carrée, 3 Rue la Fontaine, 06400 Cannes. Het aantal plekken is beperkt. Creatieve makers, CMO’s en innovators die een positieve waarde willen toevoegen aan beeldvorming in de media zijn van harte uitgenodigd om aan te sluiten. Aanmelden voor deze feestelijke lancering kan via deze link: https://bit.ly/lancering-untppd

Embassy of Dutch Creativity

De Embassy of Dutch Creativity is de handelsmissie van de Nederlandse creatieve industrie. De doelstelling van het Embassy-platform is om Nederlandse creatieve partijen een podium te geven tijdens het festival in Cannes. Dat gebeurt door tijdens het reclamefestival contacten aan te gaan met (inter)nationale partners, talent, media en met elkaar. Dit jaar zal de handelsmissie plaatsvinden in een café, wat een laagdrempeliger, kleinschaliger en intiemer karakter aan het evenement geeft. De Embassy of Dutch Creativity is invite-only. Toegang is alleen mogelijk met een geldig ticket voor een van de evenementen die worden gehouden op de Embassy. Voor meer informatie over de Embassy of Dutch Creativity, bezoek https://embassyofdutchcreativity.com.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht