Industry Wire

Geplaatst door YUNE

ANWB trapt vakantieseizoen af met de vraag: “Heb jij ook zo’n zin in vakantie?

Vakantie, het zat er de afgelopen tijd niet in. En dat Nederland staat te popelen om op vakantie te gaan merken ze bij de ANWB. Zo loopt het storm op de ANWB Reiswijzer waarin de coronamaatregelen per vakantieland zijn opgesomd en zien we dat veel Nederlanders steeds meer bezig zijn om voorbereidingen te treffen.

Karianne van Rongen, Manager Marketing ANWB Reizen: “De beperkingen zullen deze zomer zeker niet weg zijn. Maar we krijgen steeds meer signalen dat we er deze zomer toch op uit kunnen trekken. En met de auto de grens over en kamperen lijken daarbij populairder dan ooit.”

Optimisme
We trappen het vakantieseizoen af met een tv-commercial in co-creatie ontwikkeld en geproduceerd door Yune. Toine de Krosse, creatief communicatiestrateeg ANWB: “In alle campagnes voor de zomer trekken we het geluid van deze campagne door. Het is tijd voor wat optimisme, zorgeloosheid en vrijheid. Dat hoor je ook terug in de ANWB-tune die speciaal voor deze commercial een zomers tintje gekregen heeft.”

Video

Alles voor een fijne vakantie

“Iedereen goed op weg helpen daar gaan we voor bij de ANWB. En we hebben veel te bieden: Van reisverzekering tot Wegenwacht Europa, ons winkelaanbod en sinds dit jaar ook een breed reisaanbod van rondreizen, kampeerreizen en natuurlijk onze ledenreizen. Kortom, alles voor een fijne vakantie”: aldus Charlotte Zelders, CMO ANWB.

<CREDITS>

Klant: ANWB

Bureau: YUNE

Klantverantwoordelijk: Toine de Krosse, Simone van der Graaf

Creative Director: Tibor van Ginkel, Toine de Krosse

Account: Bente van Deventer

Producer: Marlon van der Strigt, Phoebe Arents

Regie: Kevin Boitelle

Director of Photography: Thijmen Doornik

Art Director: Desiree Brands

Styling: Anouk Océanne

Muziek: Jorrit Kleijnen

Sound: Top Format

Fotografie: Jaap Vork

Media: Wavemaker

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht