Industry Wire

Geplaatst door Above

Arjan Veenhuis maakt overstap van Havas naar Abovo Media

Per 1 april wordt de afdeling inkoop van Abovo Media versterkt met de komst van Arjan Veenhuis (43). Hij komt over van Havas Media waar hij vanaf 2009 de inkoopafdeling opgezet en uitgebouwd heeft. Arjan Veenhuis wordt medewerker nummer 100 bij het snelst groeiende onafhankelijke mediabureau in Nederland.

Marinus Zoutendijk en Kees Verbeek zijn verheugd met de uitbreiding op de voor Abovo zeer belangrijke afdeling Inkoop. “Met de komst van Arjan hebben wij een verdere professionaliseringsslag kunnen doorvoeren. Zijn expertise en ruim twintig jaar aan media ervaring stelt ons in staat om extra specialisme te bewerkstelligen. Media inkoop is een vak apart, dat weten wij al jaren bij Abovo en staat bij ons hoog op de prioriteitenlijst. Samen met de huidige inkoper Robin Keijzer zal Arjan een sterk en multidisciplinair team gaan vormen. Het belangrijkste is dat we hiermee nog sterker en effectiever kunnen inkopen binnen alle media mogelijkheden die er zijn.”

Abovo Media is een onafhankelijk media-adviesbureau. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, HG, Primera, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht