Industry Wire

Geplaatst door Arriva

Arriva optimaliseert proces van gevonden en verloren voorwerpen in Brabant door samen te werken met iLost

Sinds 1 juni jl. werkt Arriva samen met iLost om het proces van gevonden en verloren voorwerpen te optimaliseren. Het is een pilot die wordt uitgerold in Brabant en heeft als doel verloren voorwerpen weer snel terug te krijgen bij de eigenaar.

Van sleutels tot mobiele telefoons, van rugzakken tot kinderwagens, iedere dag weer blijven er veel spullen achter in de bussen van Arriva. Het online platform iLost faciliteert het proces om deze voorwerpen snel te digitaliseren en via een online zoeksysteem vindbaar te maken. Arriva-medewerkers plaatsen de gevonden voorwerpen binnen één werkdag op iLost. Reizigers kunnen daarna zelf zoeken naar vermiste spullen in de database van iLost. Voorwerp gevonden? Dan kan de reiziger ervoor kiezen om het op te halen bij één van de Arriva Stores (Breda, ’s-Hertogenbosch of Tilburg), of voor extra gemak door het thuis te laten bezorgen. Op arriva.nl/ilost is meer informatie beschikbaar en zijn de eerste voorwerpen reeds geregistreerd en vindbaar.

Hogere klanttevredenheid
Gemak en snelheid zijn belangrijke waardes voor reizigers als ze iets verloren zijn. Het verloren voorwerp is vaak van emotionele en financiële waarde voor de klant. Met iLost is er een snel en gebruiksvriendelijk proces met goede resultaten en hierdoor een hoge klanttevredenheid.

Pilot
Tijdens de pilotfase van 3 maanden vindt een periodieke evaluatie plaats en aan het einde van deze  periode worden de resultaten besproken voor verdere uitrol in andere Arriva-regio’s in Nederland.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht