Geplaatst door Zebra

A.S. Watson Group selecteert Zebra Technologies om de digitalisering van zijn activiteiten te versnellen

OURNE END, Verenigd Koninkrijk – 11 december 2018 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), een vernieuwer aan de rand van ondernemingen met oplossingen en partners die ervoor zorgen dat bedrijven een prestatievoorsprong kunnen realiseren, kondigde vandaag aan dat A.S. Watson Group (ASW), ’s werelds grootste internationale retailer in gezondheid en schoonheids producten, Zebra Technologies voor het tweede opeenvolgende jaar heeft geselecteerd als onderdeel van zijn Technology Partners Day. Tijdens deze top ontving Zebra de benoeming tot Official Tech Partner 2019 en is het de enige leverancier van mobiele apparaten in deze exclusieve community, geselecteerd om nauw samen te werken met ASW om de bedrijfsgroei van de organisatie te versnellen. ASW heeft ervoor gekozen zijn wereldwijde personeelsbestand in de frontlinie uit te rusten met de op Zebra’s TC51 Android gebaseerde mobiele touch computers.
“We zijn vorig jaar gestart met het Technology Partnership Programme met het doel een samenwerking voor de langere termijn te creëren in plaats van een kortetermijnrelatie tussen klant en leverancier. Dankzij deze wederzijdse verbintenis hebben onze technische partners, zoals Zebra Technologies, die we hebben geselecteerd om mee samen te werken, ons geweldige expertise en innovatie gebracht om ons te helpen onze digitale transformatie te versnellen,” zei Malina Ngai, Group Chief Operating Officer, A.S. Watson Group. “Een van de belangrijkste voordelen is dat zij toegang hebben tot het hogere management en de zichtbaarheid van onze groeistrategie en de technologische routekaart. Terwijl we onze reis van digitale transformatie voortzetten, zullen we investeren in de juiste technologie en de juiste samenwerking om ons vermogen een sterkere connectiviteit met de klant te bouwen – zowel online als offline – te vergroten. Waardoor we een van de meest geliefde merken van onze klanten worden. ”
ASW koos voor de TC51 touch mobiele computers van Zebra om eerdere modellen te vervangen en te migreren naar het Android™ -besturingssysteem (OS), waardoor winkelmedewerkers worden uitgerust met een apparaat dat compatibel blijft met toekomstige generaties van Android. Enkele duizenden TC51-apparaten zijn ingezet in ASW-winkellocaties in het Verenigd Koninkrijk, Hongarije en de Benelux, gevolgd door Frankrijk, Spanje en China in 2019. Deze oplossing wordt zowel in de winkel als in warenhuizen geïmplementeerd. Hierdoor heeft ASW kunnen profiteren van het leveren van snellere omnichannel-ondersteuning waardoor gebruikers online bestellingen kunnen doen vanuit de winkelinventarisatie, taken met een snellere nauwkeurigheid kunnen uitvoeren en de klantenservice en ervaring op de werkvloer met verhoogde efficiëntie kunnen verbeteren.
“Zebra Technologies staat erom bekend bedrijven te begeleiden bij hun digitale transformaties en Android-migratieprocessen en hen de innovatieve oplossingen te bieden die ze nodig hebben om te slagen, zoals de TC51 touch mobiele computer”, zegt Ward Vermoere, Global Account Director van Zebra Technologies. “We rusten de A.S. Watson winkels uit met mobiele Android-apparaten van de volgende generatie die de vaardigheden van eerstelijnswerkers vergroten, helpen om de samenwerking te vergroten en de productiviteit op de werkplek te verhogen. Het is een eer om de enige leverancier van mobiele apparaten te zijn van het Technology Partnership Program van ASW. We kijken er naar uit om nauw samen te werken met ASW bij het inzetten van de TC51 in winkels over de hele wereld, en uiteindelijk hun eigen klant- en werknemerservaringen te verbeteren.”

BELANGRIJKE PUNTEN
  • Zebra wordt door ASW aangesteld als Official Tech Partner 2019 en wordt erkend als de enige leverancier van mobiele apparaten.
  • ASW heeft de TC51 mobiele touch computer van Zebra ingezet voor verbeterde productiviteit en efficiëntie van haar frontlijnwerkers in winkels en magazijnen in haar vestigingen in Groot-Brittannië, Hongarije en de Benelux. Deze zal in 2019 worden uitgebreid naar Frankrijk, Spanje en China.
  • Gebruik van de TC51 touch mobiele computer verbetert ASW’s omnichannelaanbod door de zichtbaarheid van zijn frontlijnwerkers te vergroten, hetgeen resulteert in een betere klantenservice, dat van cruciaal belang is om ASW zijn prestatievoorsprong te geven.
  • OVER ZEBRA
    Zebra (NASDAQ; ZBRA) stelt de frontlinie van bedrijven in Retail /e-commerce, productie, transport en logistiek, gezondheidszorg en andere industrieën in staat om een prestatievoordeel te behalen. Met meer dan 10,000 partners in 100 landen, leveren we op industrie aangepaste, end-to-end oplossingen die op slimme wijze mensen, bezittingen en data met elkaar verbinden om klanten te helpen cruciale beslissingen te maken. Onze leidende producten verbeteren de winkelervaring, traceren en beheren de voorraad, verbeteren de efficiëntie van supply chain en patiëntverzorging en helpen bedrijven hun digitale identiteit te vinden. Zebra is voor het derde opeenvolgende jaar verkozen als ‘America’s Best Employers’ op de Forbes list. Kijk voor meer informatie op www.zebra.com, of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Volg ons via social media op Linkedin, Twitter en Facebook.