Industry Wire

Aspect Software en DDM Consulting presenteren de nieuwste ontwikkelingen in Cloud en Customer Contact

Amsterdam/Nieuwegein, 19 augustus 2014 – Alles wordt anders in klantcontact. Cloud-technologie geeft veel meer handelingssnelheid. Korte Time-to-Market en meebewegen met de business wordt een stuk makkelijker. Aspect Software en DDM Consulting hebben een kort en krachtig programma samengesteld om u bij te praten over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Cloud Computing en Customer Service. Neem deel aan het seminar ‘Face the Disruption: Cloud Customer Contact’ van Aspect Software en DDM Consulting op 17 september.

Maak kennis met een disruptieve technologie, en ervaar hoe u zelf in een oogwenk first-class klantcontact opzet. Maar er is veel kaf onder het koren. Waar moet u op letten? En hoe past u Cloud in binnen uw bestaande customer contact infrastructuur? Met analyse van de Nederlandse markt door Marktonderzoeker Peter Vermeulen en met demo van Zipwire Cloud.

Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt.

Voor wie?

Het seminar ‘Face the Disruption: Cloud Customer Contact’ is speciaal gericht op business managers, customer service managers, contact center managers en marketeers die de voordelen, maar ook de valkuilen willen weten van de Cloud voor de verbetering van hun customer experience en de verlaging van hun kosten.

Topics

•Wat zijn de mogelijkheden?

•Meer flexibiliteit tegen lagere kosten

•Capex of Opex?

•Hoe zit het met privacy?

•Schaalbaarheid

•Integratie met bestaande systemen

•Cloud of on-premise?

Datum en tijd

17 september – 16:30 – 20:00 uur (met een hapje en een drankje)

Plaats

Van der Valk Hotel Breukelen, Stationsweg 91, 3621 LK Breukelen

Reserveren

Reserveer nu uw deelname op http://bit.ly/FaceTheDisruption. Na aanmelding ontvangt u per omgaande de bevestiging.

Over Aspect

Aspect Software is de toonaangevende leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagementworkforce optimizationback-office en bekroonde cloudoplossingen. Aspect’s volledig geïntegreerde oplossing verenigt de drie belangrijkste aspecten van modern contactcentermanagement: klantinteractiemanagement, workforce optimization en back-office. Op basis van een complete suite van cloud, hosted en hybride toepassingsmogelijkheden helpen wij de meest veeleisende contactcenters ter wereld om hun mensen, processen en contacten naadloos op elkaar af te stemmen en daardoor opmerkelijke klantervaringen te bieden. Kijk voor meer informatie op www.aspect.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht